۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
برگزاری مجمع سالیانه بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران

برگزاری مجمع سالیانه بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران

مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ بانک شهر با مجوز بانک مرکزی، رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور حداکثری سهامداران برگزار شد.

به گزارش بازار؛ با توجه به ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر برگزاری مجامع با حضور حداکثر ۱۵ نفر از سهامداران حقیقی یا حقوقی، علاوه بر پیش‌بینی امکانات حضور افراد سهامدار با رعایت فاصله اجتماعی در سالن جانبی محل برگزاری جلسه، این مراسم به صورت زنده از طریق وب سایت بانک برای سهامداران پخش شد.
براساس تصمیمات مجمع، صورت‌های مالی بانک شهر مربوط به دوره مالی سال ۹۹ با نظر به گزارش حسابرس و با حضور نمایندگان سازمان بورس تصویب و حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۰ نیز در این جلسه انتخاب شد.
ابوالفضل فلاح، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و رئیس مجمع در این جلسه با قدردانی از زحمات مدیرعامل و کارکنان بانک شهر، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و شیوع ویروس "کرونا" خوشبختانه شاهد عملکرد رو به پیشرفت بانک در تمامی حوزه‌های بانکی هستیم.
فلاح، با بیان اینکه امیدواریم شرایط اقتصادی کشور با حضور دولت جدید و تصمیم‌های کلیدی؛ روز به روز بهبود یابد، تصریح کرد: با بهبود شرایط، نظام بانکی خواهد توانست بیش از پیش در حمایت از تولیدکنندگان و افزایش اشتغال کشور قدم بردارد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به رعایت کامل ضوابط و مقررات بانک مرکزی و سازمان بورس در اقدامات و عملکرد بانک شهر، عنوان کرد: هیچ تفاوتی میان سهامداران خُرد و کلان در این بانک نبوده و نخواهد بود و قطعا همه تلاش خواهند کرد تا بانک شهر با سرعت بیشتری به پیشرفت‌های خود ادامه دهد.
در حاشیه این جلسه نیز، گزارشی از نحوه فعالیت بانک شهر در شبکه بانکی، اجرای طرح‌های برتر در حوزه بانکداری الکترونیک، حمایت از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شهرهای کشور، توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی، ارائه خدمات در حوزه ارزی و ریالی، حمایت از واحدهای تولیدی داخلی با هدف رفع موانع تولید و ... از سوی احمد درخشنده، مدیرعامل این بانک ارائه شد.

کد خبر: ۱۰۸٬۹۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha