۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
دلالان دسترنج برنجکاران شمال را به تاراج می برند
نماینده مردم بابل در مجلس:

دلالان دسترنج برنجکاران شمال را به تاراج می برند

بابل- سعادتی، نماینده مردم بابل در مجلس خواهان برخورد قاطع با دلالان و جلوگیری از واردات برنج شد و گفت: دلالان دسترنج برنجکاران را به تاراج می برند.

مهدی سعادتی در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید بر ضرورت برخورد با دلالان و جلوگیری از واردات برنج اظهار داشت: متاسفانه واردات برنج شروع شد در حالی که از دوره نهم مجلس تاکنون مقرر شده بود از مردادماه تا پایان آبان از هرگونه واردات در فصل برداشت جلوگیری شود.

وی با تاکید براینکه باید برنامه ای برای جلوگیری از واردات زودهنگام برنج طراحی شود، گفت: علاوه براین باید با دلالانی که دسترنج برنجکاران را به تاراج می برند برخورد شود.

وی گرانی سم، کود، اداوات کشاورزی و سوخت را از جمله مشکلات شالیکاران ذکر کرد و گفت: امیدواریم سریعتر تدبیری برای رفع مشکلات ذکر شده اتخاذ شود.

این نماینده مجلس سوخت کشاورزی و اداوات کشاورزی را از دیگر نیازمندی ها ذکر کرد و گفت: کشاورزان برای تامین سوخت کشاورزی با چالش روبرو هستند که رفع آن باید در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

سعادتی همچنین از اجرای طرح محرومیت زدایی در روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: اعتبارات لازم برای اجرای طرح محرومیت زدایی در روستاها جذب شده است. 

کد خبر: ۱۰۸٬۵۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha