۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
۷۳ درصد از متقاضیان بسته‌های بهداشتی برخط در مرکز استان سمنان سکونت دارند
مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان :

۷۳ درصد از متقاضیان بسته‌های بهداشتی برخط در مرکز استان سمنان سکونت دارند

سمنان – مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان بابیان اینکه ۷۳ درصد از متقاضیان بسته‌های بهداشتی برخط در مرکز استان سکونت دارند، گفت: شرایط ثبت سفارش برای عموم مردمی که از امکانات کافی برخوردار نیستند، تسهیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی بندر آبادی عصر سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی ستاد مردمی تهیه و توزیع اقلام بهداشتی با کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد مبارزه با کرونا ویروس در استان سمنان ضمن بیان اینکه فرآیند ثبت سفارش در طرح توزیع اینترنتی اقلام بهداشتی برای عموم مردم به‌ویژه هم استانی‌هایی که از امکانات کافی برخوردار نیستند تسهیل می‌شود، اظهار داشت: ۷۳ درصد از متقاضیان دریافت این بسته‌های بهداشتی در مرکز استان سکونت دارند.

وی بابیان اینکه روزانه یک هزار بسته اقلام بهداشتی در سراسر استان به‌صورت اینترنتی توزیع می‌شود، افزود: یک واحد تولیدکننده ماسک در استان سمنان ۱۰۰ درصد تولید خود را برای توزیع اینترنتی اقلام بهداشتی در اختیار دستگاه‌های اجرایی مربوط قرار می‌دهد.

کمبود نیروی انسانی مهم‌ترین چالش برای توزیع بسته‌های بهداشتی

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان با اشاره به همکاری بخش خصوصی و پُست در راستای اجرای این طرح بیان کرد: این اقلام بهداشتی در کمترین زمان ممکن به درب منازل متقاضیان ارسال می‌شود.

بندر آبادی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد برای مقابله با کرونا ویروس و توزیع اقلام بهداشتی در استان سمنان یادآور شد: کمبود نیروی انسانی برای تسریع در ارسال اقلام بهداشتی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این ستاد است.

وی بابیان اینکه بر اساس رایزنی و پیگیری‌های استاندار سمنان تخصیص اقلام‌ بهداشتی برای هم استانی‌ها در روزهای گذشته به بالاترین حد ممکن رسید، تصریح کرد: تلاش می‌شود دسترسی به اقلام بهداشتی برای افراد که به دلایل مختلف امکان ثبت سفارش اینترنتی ندارند نیز آسان شود.

کد خبر: ۱۰٬۸۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha