۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
 ۲۱ میلیون جامانده سهام عدالت در کشور داریم
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۲۱ میلیون جامانده سهام عدالت در کشور داریم

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با اشاره به اینکه ۲۱ میلیون جامانده سهام عدالت در کشور داریم، گفت: ثبت نام سهام عدالت از سال ۹۲ به بعد انجام نشده است.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه ۲۱ میلیون ایرانی جامانده سهام عدالت هستند،افزود: یکسری از جامانده ها به تعداد دو میلیون نفر دارای برگه سهام عدالت هستند اما سود دریافت نمی کنند و یکسری مددجویان کمیته امدد،بهزیستی و حاشیه نشینان شهرها هستند که تاکنون سهام عدالت دریافت نکردند.

وی افزود: با دریافت منابع از سوی دولت، نسبت به ثبت نام جاماندگان سهام عدالت اقدام می شود و مراحل ثبت نامه از طریق رسانه ملی و صدا و سیما اعلام و اطلاع رسانی می شود.

توکلی یادآور شد: ثبت نام سهام عدالت از سال ۹۲ به بعد انجام نشده است و فرزندانی که بعد از این سال به دنیا آمدند نیز باید مشمول سهام عدالت شوند.

وی شمار سهامداران عدالت مازندران را بیش از دو میلیون نفر ذکر کرد و گفت: حدود ۱.۵ میلیون نفر به صورت غیرمستقیم و مابقی به صورت مستقیم شیوه مدیریت سهام عدالت را انتخاب کردند و تغییر و اصلاح شیوه مدیریت سهام نیز مطالبه بسیاری از مردم محسوب می شود.

کد خبر: ۱۰۸٬۲۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha