۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
محدودیت ویژه در ترددهای بین آذربایجان غربی و شرقی اعمال می شود
استاندار آذربایجان غربی:

محدودیت ویژه در ترددهای بین آذربایجان غربی و شرقی اعمال می شود

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی از اعمال محدودیت ویژه در ترددهای مابین دو استان آذربایجان غربی و شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی شهریاری ظهر سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا با اشاره به اتخاذ سیاست های تشدید محدودیت در جاده ها گفت: در این راستا، دیروز با استانداران آذربایجان شرقی و اردبیل ارتباط تصویری برقرار شده و در این جلسه سیاست های جدیدی در اعمال محدودیت در ترددها در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: طی هم اندیشی با استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اجرایی شدن محدودیت های ویژه کنترلی در جاده های ارتباطی دو استان تاکید شد که مورد توافق هر دو طرفین بود.

شهریاری با بیان اینکه اعمال محدودیت ویژه در ترددهای بین استانی سهم به سزایی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خواهد داشت، گفت: محدودیت شدید تردد در مبادی ورودی و خروجی سه استان شمال غربی کشور از امروز در حال اجرا شدن است که از مردم استان می خواهیم از هر گونه سفری پرهیز کرده و در خانه بمانند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: آمار ترددهای مابین دو استان آذربایجان غربی و شرقی بر ضرورت اجرای محدودیت های ویژه و کنترل های بهداشتی تاکید می کند.

استقرار ایست های مشترک بازرسی کنترل تردد 

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: به منظور پیشگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا در تعطیلات نوروزی بر اساس توافقات صورت گرفته در چهار محور مابین آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ایست های مشترک بازرسی کنترل تردد مستقر می شوند.

 علی مصطفوی افزود: به همت ارتش و حضور نیروی انتظامی در محورهای جاده شهید کلانتری از روستای آق گنبد، میاندوآب به ملکان، سلماس به تسوج و سه راهی ایواوغلی به سمت مرند ایست های بازرسی مشترک با آذربایجان شرقی جهت تشدید کنترل های ترددی مستقر می شوند.

وی از مردم و مسافران درخواست کرد جهت قطع زنجیره انتقال ویروس از هرگونه تردد غیرضروری خودداری کنند.

کد خبر: ۱۰٬۷۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha