۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
اصلاح لایحه حوزه تعاون و استقرار نظام نوین مدیریتی صندوق‌های بازنشستگی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد

اصلاح لایحه حوزه تعاون و استقرار نظام نوین مدیریتی صندوق‌های بازنشستگی

وزیر تعاون گفت: ۲ موضوع لایحه اصلاح قوانین در حوزه تعاون و مدیریت صندوق‌ها و شرکت‌های اقتصادی ذیل صندوق بازنشستگی و تامین اجتماعی در نشست با رییس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس بحث و بررسی شد.

به گزارش بازار به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت الله عبدالملکی گفت: در ارتباط با اصلاح قوانین حوزه تعاون کارهای خیلی خوبی در طی این سال‌ها انجام شده است و از آنجا که در دولت جدید در جریان جزئیات تحولات این سال‌ها نیستیم، قرار شد بازنگری مجدد در آنچه که در کمیسیون اقتصادی صورت گرفته است، انجام شود و تا ۴۵ روز اصلاحات لایحه را تقدیم نمایندگان در کمیسیون اقتصادی کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در پاسخ به مطالبه و دغدغه‌های کمیسیون اقتصادی درباره صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی هم گفت: سالم سازی نظام مدیریتی مجموعه‌ها، استقرار نظام‌های نوین مدیریتی و نزدیک شدن به مرز دانش در مدیریت اقتصادی این مجموعه‌ها، همچنین موضوع شفافیت در فعالیت‌های اقتصادی و تکمیل سامانه‌های مربوطه و نظام رتبه بندی شرکت‌ها از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: نظام جامع رفاه اجتماعی نیز در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم ثمره اش تراز صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی باشد.

عبدالملکی گفت: مجلس به ما قول داده است در این حوزه‌ها، همراهی کامل را با وزارتخانه داشته باشد و بعضی از این اقدامات جراحی محسوب می‌شود و قطعا به پشتیبانی مجلس نیاز دارد و رئیس محترم کمیسیون اقتصادی دکتر پور ابراهیمی و سایر اعضا تاکید کردند که آمادگی دارند در این زمینه به ما کمک کنند.

کد خبر: ۱۰۷٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha