۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
پرداخت بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای هوشمندسازی مدارس
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها خبر داد

پرداخت بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای هوشمندسازی مدارس

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از پرداخت ۲ هزار و ۴۲۰ هزار میلیارد ریال برای هوشمندسازی مدارس، تجهیزات آموزشی مدارس و هنرستان‌ها خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، امید حاجتی گفت: بیش از ۲ هزار و ۴۲۰ هزار میلیارد ریال برای خرید تبلت دانش آموزان بی بضاعت، هوشمندسازی مدارس، خرید تجهیزات هنرستان‌ها و مدارس کار و دانش و تامین و تعمیر سیستم سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور پرداخت می‌شود.
 
حاجتی، افزود: در ارتباط با اجرای بند ۳۹ جدول تبصره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۰, این مبلغ به حساب سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور واریز شد تا مشکلات و موانع پیش‌بینی شده در راستای هوشمندسازی مدارس را برطرف و خدمات عادلانه آموزشی برای همه دانش آموزان فراهم کند.
 
وی تصریح کرد: برای خرید تجهیزات هنرستان‌ها و مدارس کار و دانش مبلغ ۶۶۰ میلیارد ریال و برای خرید تبلت دانش‌آموزان بی‌بضاعت و هوشمندسازی مدارس ۱، ۶۶۰ میلیارد ریال و برای تامین و تعمیر سیستم سرمایشی و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی ۱۰۰ میلیارد ریال به نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور پرداخت شده است.
 
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور اضافه کرد: امیدوار هستیم با این اقدام در شرایط بحرانی کرونا حوزه آموزش بتواند به وظیفه خود عمل نماید و دانش آموزانی که بدلیل نداشتن تبلت از تحصیل بازمانده بودند مجددا به تحصیلات خود ادامه دهند.
 

کد خبر: ۱۰۷٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha