۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
پرداخت ودیعه مسکن در همدان با سنگ اندازی بانک ها مواجه شده است
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان:

پرداخت ودیعه مسکن در همدان با سنگ اندازی بانک ها مواجه شده است

همدان - فلاحی، رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه استان همدان با مشکلات و سنگ اندازی های بانک ها روبرو است، اظهار کرد: بحث ودیعه مسکن مستاجران در همدان با این مشکل روبرو شده است.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه آمار اشتغال در استان همدان برای خود معمایی شده است، عنوان کرد: هنوز مشخص نیست که مسئولین استان، این آمارها را از کجا آورده اند.

وی با بیان این موضوع تاکید کرد: آمارهای اشتغال ارائه شده متناقض است و موجب شده تا بسیاری از منافع استان همدان بدین ترتیب از بین برود.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در ادامه صحبت های خود با اشاره به اینکه از سویی دیگر استان همدان با مشکلات و سنگ اندازی های بانک ها روبرو است، اظهار کرد: بحث ودیعه مسکن مستاجران در همدان با این مشکل روبرو شده است.

حجت‌الاسلام فلاحی با بیان این موضوع عنوان کرد: با بانک ها مشکل داریم و حتی در زمینه بانک ها درحدی سنگ اندازی شده که شاهد تعطیلی واحدهای تولیدی در استان نیز هستیم.

وی در این راستا به گاوداری مکانیزه دو هزار راسی احیایی اشاره کرد و افزود: این واحد گاوداری که اشتغالزایی مناسبی نیز به همراه داشت، در حال حاضر سال ها تعطیل مانده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدواریم تیم اقتصادی جدید در استان همدان تکلیف بانک ها و مسائلی که برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در استان همدان ایجاد کرده را مشخص و موانع آن را حل کنند.

کد خبر: ۱۰۷٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha