۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
انعقاد تفاهم‌نامه بانک تجارت با شرکت پروازکاران
به منظور ارائه تسهیلات به ایرلاین‌های کشور صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم‌نامه بانک تجارت با شرکت پروازکاران

تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت و شرکت پروازکاران با حمایت از پلتفرم Seateto و ارائه تسهیلات به ایرلاین‌ها و آژانس‌های مسافرتی و پشتیبانی از صنعت هوانوردی به امضا رسید.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در مراسمی به میزبانی این بانک و با حضور اشرف نژاد عضو هیات مدیره بانک تجارت تفاهم‌نامه همکاری با شرکت پروازکاران به امضا شریفیان معاون مدیرعامل در راهبری بازار و توسعه کسب وکار بانک تجارت و علیرضا کاراندیش رئیس هیات مدیره پروازکاران رسید.

اشرف‌نژاد عضو هیات مدیره بانک تجارت در این مراسم با اشاره به سرعت تغییر و تحول خدمات بانکی از سنتی به سمت مدرن شدن گفت: فعالیت های بانک در ابتدا به خدمات شعب و به صورت محدود در قالب خدمات نوین خلاصه می شد. اما امروزه با هدایت فرایندها به سمت دیجیتالی شدن و توسعه کسب و کار، بانک تجارت از طریق شرکت تکنو تجارت به عنوان مرکز نوآوری بانک با انعقاد تفاهم نامه های متعدد با شرکت های دانش بنیان و استارت‌آپ ها سعی در ارتقا ارائه خدمات نوین دارد.

معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور اعتباری یادآور شد: تامین مالی خریداران و فروشندگان کالا و خدمات با رعایت بهداشت اعتباری و قانون عملیات بانکی بدون ربا، مطابق با مقررات و بخشنامه‌های داخلی بانک و در چهار چوب ضوابط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌پذیرد و بانک تجارت همواره سعی دارد این خدمات را به صورت شخصی‌سازی شده به مشتریان خاص خود ارائه کند.

شریفیان معاون مدیرعامل درراهبری بازار و توسعه کسب و کار بانک تجارت با اشاره به مفاد تفاهم نامه با شرکت پروازکاران گفت: امیدواریم در طول مدت یکساله این تفاهم‌نامه تجربه تعامل سازنده موفق، سازگار با منافع بانک و شرکت پروازکاران آسمان گستر به نحو مطلوب دنبال شود و با امضای تمدید تفاهم‌نامه همکاری در آینده، گام‌های بلندتری برداشته شود.

کد خبر: ۱۰۷٬۷۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha