قول وزیر ارتباطات برای دسترسی دانش آموزان به نرم افزار «شاد»

قول وزیر ارتباطات برای دسترسی دانش آموزان به نرم افزار «شاد»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از تمام توان این وزارتخانه برای دسترسی دانش آموزان به نرم افزار شاد استفاده خواهیم کرد.

به گزارش بازار، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در کمیسیون صنایع مجلس حضور یافته بود در گفتگو با خبرنگاران افزود: در این جلسه برنامه‌های وزارت ارتباطات برای ارائه خدمات بیشتر به مردم و به ویژه دانش آموزان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگان نیز دغدغه‌های خود را بیان کردند.

وی افزود: یکی از مشکلات فعلی کشور در زمینه ارتباطات دسترسی به شبکه ملی اطلاعات است که جزو سوال‌ها و دغدغه‌های نمایندگان مجلس بود، قول دادیم که تمام توان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را به کار گیریم تا دانش آموزان عزیز در سال تحصیلی جاری بتوانند از نرم افزار شاد استفاده کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سعی خواهیم کرد که در سال جدید تحصیلی نگرانی‌های معلمان و دانش آموزان را در این زمینه رفع کنیم.

زارع پور همچنین افزود: ما در کشور تعداد ۵ هزار روستای ۲۰ خانوار داریم که این‌ها به اینترنت دسترسی ندارند و قول می‌دهیم که تا پایان سال ۱۴۰۱ تمامی روستاها به شبکه اینترنت دسترسی داشته باشند.

کد خبر: ۱۰۷٬۶۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha