۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
 امنیت فکری و کاری به مدیران بخش خصوصی داده شود
مدیرعامل شرکت نخ‌تایر صبای زنجان:

امنیت فکری و کاری به مدیران بخش خصوصی داده شود

زنجان- صنعان، مدیرعامل شرکت نخ‌تایر صبای زنجان گفت: باید به مدیران بخش خصوصی امنیت فکری و کاری داده شود، نبود چنین روندی باعث شده تا در دوره‌های مختلف شاهد فرار نخبگان باشیم.

حسین صنعان در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: از دولت جدید انتظار داریم خواسته های به حق ما را مورد توجه قرار دهند و از افراد متخصص و توانمند در حوزه وزارت صمت استفاده کنند. 

این فعال اقتصادی گفت: انتظار داریم افرادی به مشکلات بخش صنعت رسیدگی کنند که اهل فن باشند اما متاسفانه امروز کسانی برای ما تصمیم می‌گیرند که حتی یک بار هم وارد کارخانه‌ای نشده‌اند.

صنعان با اشاره به اینکه یکی از انتظارات ما از دولت جدید این است که افرادی به وضعیت صنعت رسیدگی کنند که درد این حوزه را درک کرده باشند، بیان کرد: جلوگیری از رانت و فساد کار ارزشمندی است اما نظارت‌ها باید بر اساس اسناد باشد تا تولید هم آسیب نبیند.

وی با تاکید بر اینکه باید به مدیران  بخش خصوصی امنیت فکری و کاری داده شود، عنوان کرد: نبود چنین روندی باعث شده است تا در دوره‌های مختلف شاهد فرار نخبگان باشیم.

مدیرعامل شرکت نخ‌تایر صبای زنجان ابراز داشت: باید اجازه فعالیت به دلسوزان داده شود و نباید به بهانه مبارزه با فساد، کل تولید را راکد بگذاریم.

صنعان گفت: متاسفانه کارشناسی که خاک صنعت را خورده باشد، نداریم این در حالیست که فقط این قبیل افراد درد صنعت را درک می‌کنند.

کد خبر: ۱۰۷٬۶۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha