۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
۲۵۰ لیتر در ثانیه آب وارد شبکه توزیع ملایر می‌شود
استاندار همدان:

۲۵۰ لیتر در ثانیه آب وارد شبکه توزیع ملایر می‌شود

همدان - استاندار همدان گفت: ۲۵۰ لیتر در ثانیه آب شرب سد «کلان» به زودی وارد شبکه توزیع آب شهر ملایر می شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان؛ سیدسعید شاهرخی در بازدید از طرح آبرسانی شهر ملایر از سد کلان و مخزن پشت سپاه گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است به زودی ۲۵۰ لیتر در ثانیه آب شرب سد کلان وارد شبکه توزیع شهر ملایر شود و مردم این شهر از آب شرب سد کلان که از کیفیت بالایی برخوردار است، بیشتر بهره‌مند شوند.

وی بابیان اینکه امسال خط انتقال و تصفیه‌خانه ذیل سد کلان ملایر افتتاح و موانع زیادی در مسیر اجرای این طرح بود که برطرف شده است؛ افزود: در حال حاضر حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ لیتر در ثانیه آب وارد این مخزن می‌شود و قرار است به زودی حجم ورودی آب افزایش یابد.

شاهرخی خواستار همراهی صمیمانه استان به ویژه شهروندان همدانی در صرفه‌جویی در مصرف آب شد و ایزار امیدواری کرد با همکاری مردم تنش آبی را پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان نیز گفت: در برنامه داریم رینگ داخلی شهر که سه کیلومتر است و ۹۰ درصد کار آن انجام شده طی هفته آینده شستشوی کامل شود.

منصور ستوده گفت: در این راستا ظرفیت تا حدود ۳۵۰ لیتر در ثانیه برای هر دو مخزن آب افزایش و وارد شبکه توزیع شرب شهری می‌شود.
 

کد خبر: ۱۰۷٬۶۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha