۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
بازار طلا و جواهر در ساری آرام است
در گفتگو با بازار مطرح شد:

بازار طلا و جواهر در ساری آرام است

ساری - رئیس اتحادیه طلا و جواهر در مرکز مازندران گفت: پیش بینی می شود بازار طلا و جواهر هفته جاری در کشور و استان آرام باشد.

مهدی معلمی در گفتگو با خبرنگار بازار قیمت هر انس طلا را در حال حاضر هزار و ۵۱۱ دلار اعلام کرد  و گفت: به این ترتیب هر مثقال طلا دو میلیون و ۳۵ هزار تومان، هر یک گرم طلای ۱۸ عیار خام ۴۶۲ هزار و ۸۰۰ تومان بدون اجرت و ارزش افزوده و سود معامله می شود.

وی افزود: همچنین هر قطعه سکه بهار آزادی چهار میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، نیم سکه دو میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز ۹۵۰ هزار تومان در بازار ساری فروش می رود.

معلمی درباره قیمت طلا نیز گفت: دلار در بازار ۱۳ هزار و ۲۰۰تومان، درهم امارات سه هزار و ۵۹۰تومان، یورو ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان و لیر ترکیه نیز دو هزار و ۲۳۵ تومان فروخته می شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ساری درپیش بینی قیمت طلا و جواهر در هفته جاری اظهار داشت: پیش بینی می شود بازار طلا و جواهر در هفته پیش روی آرام باشد اما بی شک نوساناتی قیمت دلار روی آن تاثیر خواهد گذاشت.

معلمی شمار واحدهای فروش طلا، سکه و طلاسازی را در ساری ۲۱۵ واحد اعلام کرد و گفت: وقتی قیمت ها به سمت نزولی سوق می کند مردم بیشتر به خرید طلا و جواهر سوق پیدا می کنند و ۲۰ تا ۳۰ درصد برای فروش طلا مراجعه می کنند.

کد خبر: ۱٬۰۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha