۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
برگ سبز خودرو معتبر است
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس:

برگ سبز خودرو معتبر است

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شواری اسلامی با تاکید بر اینکه برگ سبز خودرو معتبر است گفت: مردم هر گونه شکایت خود را به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اعلام کنند.

به گزارش بازار، حجت الاسلام حسن نوروزی، اظهار داشت: حکم و رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری برای ما فصل الخطاب است و دادستان کل کشور به صراحت گفته که برگ سبز خودرو معتبر است بنابراین نباید مردم را اذیت کرد و سخنان ایشان برای ما قابل قبول است.

نمایند مردم رباط کریم تاکید کرد: مدعی العمومی سخن او فصل الخطاب است و رای دیوان عدالت حاکم بر بخش نامه و آیین نامه هاست و به طرفداری از ملت و قانون باید تمکین کنیم.

وی افزود: کمیسیون قضایی به عنوان ناظر بر دفترخانه‌ها نیز باید کار خودشان را انجام دهند و باید در شرایط حساس مردم را کمک کنیم، مردم نگران نباشد برگ سبز معتبر است چرا که رای و هیات عمومی دیوان را داریم.

نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شواری اسلامی تصریح کرد: اگر فردی خودروی خود را در شهرستان فروخته و نیاز به وکالت نامه دارد و دفترخانه‌ها از ارائه آن خودداری کنند، مردم به کمیسیون اصل ۹۰ گزارش آن را اعلام کنند.

نوروزی افزود: همانگونه که دادستان کل کشور حجت الاسلام منتظری اخطار دادن باید طبق قانون دفترخانه‌ها عمل کنند، تاکید می‌کنم برای انتقال اسناد همان برگه سبز کافی است که به راهور مراجعه کنند و نیاز مراجعه به دفترخانه وجود ندارد، اما چنانچه فردی بخواهد اقدام قوی داشته باشد به اختیار خود به دفترخانه مراجعه کند.

نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شواری اسلامی تاکید کرد: مجلس و قوه قضائیه و نیروی انتظامی همه اعلام کردند که برگه سبز معتبر و هرگونه تغییر، تعویض پلاک. به وسیله برگه سبز معتبر و مردم نگران نباشد.

کد خبر: ۱۰۷٬۴۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha