۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
تامین نیاز سیمان زنجان در اولویت است | تولید روزانه ۴ هزار تن
رئیس اتاق اصناف زنجان:

تامین نیاز سیمان زنجان در اولویت است | تولید روزانه ۴ هزار تن

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه تامین نیاز سیمان استان در اولویت است، گفت: ابتدا باید نیاز برطرف شود و اگر به اشباع رسید به سایر استان‌ها صادر خواهد شد. 

سیدمحمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: در حال حاضر دو کارخانه سیمان در زنجان فعالیت می کنند و میزان ظرفیت تولید سیمان در استان روزانه بیش از چهار هزار تن است. 

وی اظهار کرد: نیاز سیمان استان در شرایط عادی  بیش از یک هزار و ۸۰۰ تن  است و با فعال شدن فعالیت این دو کارخانه ساخت و ساز ها هم در استان آغاز شده است. 

رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه تامین نیاز سیمان استان در اولویت است، گفت: ابتدا باید نیاز سیمان استان برطرف شود و اگر به اشباع رسید به سایر استان‌ها ارسال خواهد شد. 

موسوی با بیان اینکه تعطیلی واحدهای سیمان تبعات زیادی را در بازار داشته و باعث افزایش قیمت سیمان شده بود، تاکید کرد: خوشبختانه با فعالیت دو کارخانه کارخانه سیمان زنجان و خمسه، سیمان به واحدهای مصالح فروش به اندازه کافی توزیع می شود. 

وی  با بیان اینکه با کسانی که درصدد اخلال در بازار سیمان هستند به جد باید برخورد می شود و کسی حق ندارد از وضعیت موجود بازار سیمان سوءاستفاده کند،گفت: استان زنجان در حال حاضر در خصوص تامین سیمان مشکلی ندارد.

کد خبر: ۱۰۷٬۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha