۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
 ۱۴۶ میلیارد تومان تسهیلات بهسازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت شد
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های زنجان:

۱۴۶ میلیارد تومان تسهیلات بهسازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت شد

زنجان- دادگر، رئیس شورای هماهنگی بانک‌های زنجان گفت: برای بهسازی واحدهای مسکونی روستایی  طی سال گذشته ۱۴۶ میلیارد تومان تسهیلات در زنجان پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۵ درصد رشد دارد.

حسن دادگر در گفتگو با خبرنگار بازار به پرداخت تسهیلات در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در حوزه نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی طی سال گذشته ۱۴۶ میلیارد تومان تسهیلات در استان پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۵ درصد رشد دارد. 

وی با بیان اینکه طی سال ۹۸ حدود ۵۹۱ فقره تسهیلات اشتغالزایی به جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد در استان زنجان پرداخت شد،اظهار کرد: این میزان طی سال گذشته ۹۴۶ فقره بود که پرداخت تسهیلات در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ نیز ۷۰ درصد رشد دارد. 

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: به تسهیلات پرداختی بانک های استان در بخش اقتصادی اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته در بخش صنعت و معدن نیز بیش از ۱۷۲درصد، خدمات و بازرگانی ۱۰۱ درصد، قرض الحسنه ۱۷۴ درصد و در حوزه مسکن و ساختمان هم رشد ۱۴۰ درصدی در پرداخت تسهیلات را در استان داریم. 

دادگر تاکید کرد: بیشترین تسهیلات پرداخت شده از سوی بانک ها در  بخش خدمات و بازرگانی بوده است. 

وی با بیان اینکه شبکه بانکی، موظف به پرداخت تسهیلات برای تامین مواد اولیه، نوسازی و بهسازی است،ابراز داشت: شبکه بانکی به غیر از تکالیفی که دارد در قالب منابع داخلی هم آمادگی پرداخت تسهیلات به اصناف استان زنجان را هم دارد.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های زنجان تاکید کرد: با پرداخت تسهیلات، اشتغال خوبی در زنجان ایجاد شده و لذا ما امیدواریم تا پایان سال در پرداخت تسهیلات رشد خوبی داشته باشیم و  شبکه بانکی در استان با ۱۴ بانک دولتی و خصوصی به متقاضیان و واحدهای تسهیلات پرداخت می کند.

کد خبر: ۱۰۷٬۱۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha