۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
واحدهای صنفی غیر ضرور در گلستان تعطیل شد
معاون سازمان صمت گلستان:

واحدهای صنفی غیر ضرور در گلستان تعطیل شد

گرگان- معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: بر اساس تصمیم شورای تامین استان برای قطع زنجیره شیوع کرونا، واحدهای صنفی غیر ضرور در استان گلستان تعطیل شده‌ است.

علی اصغر اصغری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در جلسه شورای تامین استان در روز شنبه هفته جاری مصوب شد واحدهای صنفی غیرضرور، بازارچه‌ها و پاساژهای استان تا ۱۵ فروردین تعطیل شوند.

وی افزود: از روز گذشته (سوم فروردین) پس از ابلاغ مصوبه شورای تامین استان، گشت مشترک روزانه با همکاری بازرسان صمت، پلیس اماکن و مرکز بهداشت در دو نوبت صبح و عصر (از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰) در حال انجام است.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان یادآور شد: بر اساس مصوبه شورای تامین در صورت تعطیل نبودن واحد صنفی غیر ضرور در مرحله نخست تذکر و اخطار صادر شده و در صورت تکرار واحد صنفی توسط پلیس اماکن پلمب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته یک واحد صنفی به دلیل ممانعت از اجرای مصوبه شورای تامین استان پلمب شد، ادامه داد: تعطیلی پاساژها در استان از طریق پیامک اطلاع رسانی شده و در این حوزه مشکلی وجود ندارد.

اصغری اضافه کرد: برای اجرای مصوبه شورای تامین استان شاهد برخی مقاومت‌ها از سوی واحدهای صنفی و اقتصادی خارج از پاساژها هستیم که امیدواریم با همکاری روسای اتحادیه، اتاق اصناف و مسئولان واحدهای صنفی غیرضرور در استان تا ۱۵ فروردین تعطیل شوند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۳۰ تیم گشت و بازرسی مشترک و ستاد خبری صمت گلستان (۱۲۴) برای دریافت شکایات و موارد تخلف درواحدهای صنفی استان فعال هستند.

کد خبر: ۱۰٬۷۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha