۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
خرید و فروش سیمان خارج از بورس کالا در کهگیلویه وبویراحمد ممنوع است
معاون صنعت و معدن کهگیلویه وبویراحمد:

خرید و فروش سیمان خارج از بورس کالا در کهگیلویه وبویراحمد ممنوع است

یاسوج- معاون صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: خرید و فروش سیمان خارج از بورس کالا در استان ممنوع شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی صنعت و معدن استان، دارا فرامرزی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در محل این سازمان اظهار کرد: بر اساس بخشنامه ابلاغی وزارت صمت، خرید و فروش سیمان خارج از بورس ممنوع بوده و تولیدکنندگان و مصرف کنندگان سیمان در استان باید نسبت به ثبت نام در سامانه بورس کالا و دریافت کد معاملاتی اقدام کنند.

وی بیان داشت: واحدهای تولیدکننده سیمانی باید محصول تولیدی خود را فقط از طریق بورس کالا فروخته و همه مصرف کنندگان نیز باید سیمان مورد نیاز خود را از همین روش دریافت کنند.

فرامرزی افزود: واحدهای تولیدی که از سیمان به عنوان مواد اولیه استفاده می‌کنند با توجه به ظرفیت پروانه و سیمان مورد نیاز با اخذ معرفی نامه از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بورس کالا ثبت نام و کد بورسی دریافت کنند.

وی اظهار داشت: خریداران مجاز طرح‌های عمرانی نیز با دریافت معرفی نامه از معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و انبوه سازان با اخذ معرفی نامه از اداره کل مسکن و شهرسازی استان، برای تهیه سیمان از بورس کالا کد بورسی دریافت کنند.

فرامرزی افزود: شرکت‌های تعاونی مصالح فروشان، عاملان فروش سیمان و اشخاص حقیقی و حقوقی دارای پروانه مجاز ساختمانی نیز لازم است در بورس کالا ثبت نام و سیمان خود را از بورس کالا خریداری کنند.

کد خبر: ۱۰۷٬۰۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha