۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
۶۵ درصد تسهیلات بانک توسعه تعاون در زنجان با رویکرد تولید پرداخت شده است
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان:

۶۵ درصد تسهیلات بانک توسعه تعاون در زنجان با رویکرد تولید پرداخت شده است

زنجان- مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان گفت: بیش از ۶۵ درصد از تسهیلات این بانک در بخش کشاورزی و صنعتی با رویکرد تولید در استان زنجان پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، مسعود کردستانی گفت: جهت گیری پرداخت تسهیلات در بانک توسعه تعاون استان زنجان به سمت توسعه بوده است.

وی اظهار کرد:  در یک سال اخیر دو هزار و ‭‭‭‭‭۵۷۰‬‬‬‬‬ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته خود ۳۵ درصد رشد دارد و توسعه بخش تعاون، ایجاد اشتغال و تکمیل حلقه ها و زنجیره تولید از مهمترین اهداف در پرداخت تسهیلات این بانک است.  

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان گفت: تامین امنیت غذایی و حمایت از صنعت دام و طیور از اولویت های این بانک در استان بوده که از این محل به سه طرح بیش از ‭‭‭‭‭‭‭‭۲۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده  و طرح توسعه کشتارگاه صنعتی طیور در بخش بلدرچین، روز گذشته به عنوان بزرگترین طرح کشتار صنعتی بلدرچین در شمالغرب کشور به مناسبت هفته تعاون افتتاح شد.

کردستانی تاکید کرد: نوسازی شبکه حمل و نقل از برنامه های این بانک در سال جاری به شمار می‌رود که تاکنون  ‭‭‭‭‭‭‭‭۱۴۵‬‬‬‬‬‬‬‬ میلیارد ریال تسهیلات توسط شعب این بانک در استان برای این مهم پرداخت شده و ارتقای بخش تعاون در استان  از برنامه های دیگر این بانک می باشد و بیش از ۶۵ درصد از تسهیلات پرداختی این بانک در بخش کشاورزی و صنعتی با رویکرد تولید در استان پرداخت شده است.

وی استفاده از منابع صندوق توسعه ملی برای تأمین مالی شرکت های تعاونی استان را از برنامه های آینده این بانک  اعلام کرد و اظهار داشت: تاکنون  ‭‭‭‭‭‭‭‭۵۶۵‬‬‬‬‬‬‬‬ میلیارد ریال از این محل برای طرح های اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان تسهیلات پرداخت کرده ایم.

کد خبر: ۱۰۷٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha