۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کنترل قیمت‌ کالاهای اساسی با مدیریت صحیح انجام شود| ضرورت توزیع عادلانه واکسن
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

کنترل قیمت‌ کالاهای اساسی با مدیریت صحیح انجام شود| ضرورت توزیع عادلانه واکسن

اردبیل- بدری، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم دولت سیزدهم به حل مسائل اقتصادی بپردازد تا این موضوع از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کرده و ثبات را به بازار برگرداند.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تدبیر و چاره‌اندیشی برای ثبات قیمت‌ها یکی از اولویت‌های اساسی و مهم در شرایط کنونی است که انتظار داریم دولت سیزدهم این موضوع را پیگیری و به حل مسائل اقتصادی بپردازد تا این موضوع از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کرده و ثبات را به بازار برگرداند.

وی بیان کرد: اگر در چرخه توزیع کالا دست سوداگران کوتاه نشود بی‌شک با مشکلات اساسی مواجه می‌شود که به همین منظور دولت در وهله نخست باید نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام کند و مهم‌ترین چالش‌ها را که مربوط به این زمینه است، را برطرف‌ سازد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت از طرف دیگر نیاز به اجرای برنامه‌های توسعه ای از جمله توسعه زیربنایی، صنعتی، جذب سرمایه‌گذار در حوزه پتروشیمی، نفت و گاز و حوزه مسکن دارد که این مهم نیز با جدیت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

بدری در ادامه با اشاره به لزوم افزایش واکسیناسیون در سطح کشور نیز بیان کرد: دولت جدید در افزایش پوشش واکسیناسیون در سطح کشور شرایط مناسبی را ایجاد کرد و تسریع در واکسیناسیون را در دستور کار قرار داد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار می‌رود با توزیع سریع و عادلانه واکسن نسبت به مدیریت بهینه آن اقدام شود و از ازدحام و تجمعات جلوگیری شود، که این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی‌های اساسی و هدفمند برای رسیدن به اهداف مورد نظر است.

کد خبر: ۱۰۷٬۰۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha