۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
بیت کوین به ۴۵ هزار دلار سقوط کرد

بیت کوین به ۴۵ هزار دلار سقوط کرد

در اولین ساعات روز شنبه قیمت رمز ارزها در بازار جهانی کاهش یافت. قیمت بیت کوین به ۴۵ هزار دلار و قیمت دوج کوین به ۲۴ سنت رسید.

بازار؛ گروه بین الملل: دراولین ساعات روز شنبه ۲۰ شهریور بازار رمز ارزها قرمز پوش بود. در این روز قیمت هر بیت کوین به ۴۵ هزار و ۵۰۰ دلار رسید و هر دوج کوین با قیمت ۲۴ سنت معامله شد.

دلیل افت ارزش رمز ارزها در این روز جلسه ای است که قرار است مقامات خزانه داری امریکا با سران صنعت مالی در این کشور برگزار کنند تا در مورد وضعیت بازار استیل کوین ها و قوانین مرتبط با ان بحث کنند.

در این شرایط نگرانی در مورد احتمال قانون گذاری در این بازار و افزایش فشار در بازار رمز ارزها بالا گرفته است. درصورتیکه این سیاست در امریکا اجرا شود بدون شک قیمت رمز ارزها در بازار جهانی به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

این خبر در شرایطی منتشر شده است که روند پذیرش رمز ارزها توسط شرکتها و موسسات مالی در دنیا ادامه دارد و شرکتهای بزرگ فعال در مبادلات رمز ارزها از ابتدای امسال تا کنون میلیاردها دلار سود کسب کرده اند.

عملکرد این بازار پر تلاطم و پر نوسان موضوع مورد بحث توسط سیاستگذاران هندی هم بود و رییس بانک مرکزی این کشور بر ضرورت قانون گذاری در این بازار پیش از ارایه مجوز فعالیت ازادانه در این حوزه تاکید کرده است.

کد خبر: ۱۰۶٬۹۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha