۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
۳۰ درصد آرایشگاه‌های زنانه در زنجان تعطیل شد
رئیس اتحادیه آرایشگاه های زنانه زنجان:

۳۰ درصد آرایشگاه‌های زنانه در زنجان تعطیل شد

زنجان- نهاوندی، رئیس اتحادیه آرایشگاه های زنانه زنجان از فعالیت ۸۰۰ آرایشگاه زنانه در زنجان خبر داد و گفت: کرونا باعث تعطیلی ۳۰ درصد این آرایشگاه‌ها شد.

طلعت نهاوندی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه آرایشگاه‌ها از مراکز بسیار مهم حساس به لحاظ بهداشتی بوده و شلوغ اسـت، گفت: در ایام کرونا آرایشگاه‌های زنانه بیشترین خسارت از کرونا را دیدند.

وی از فعالیت ۸۰۰ آرایشگاه زنانه در زنجان خبر داد و اظهار کرد: کرونا باعث تعطیلی ۳۰ درصد آرایشگاه‌های زنانه در زنجان شد.

رئیس اتحادیه آرایشگاه های زنانه شهرستان زنجان  با بیان اینکه باید برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا موارد بهداشتی با دقت رعایت شود، گفت: در حال حاضر آرایشگاه‌های زنانه در زنجان با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی فعالیت می کنند.

نهاوندی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی زنجان درصد زیادی از آرایشگاه‌های زنانه را جریمه کرد و این اصلا به نفع این صنف نیست.

وی افزود: بر اساس دستور اتاق اصناف باید همه آرایشگاه ها کار خود را برای جلوگیری از شیوع کرونا در سطح شهرستان تعطیل می کردند که این را انجام دادند ولی برخی از این واحدها با تذکرات مکرر به فعالیت خود ادامه دادند.

رئیس اتحادیه آرایشگاه های زنانه شهرستان زنجان ابراز داشت: از متولیات بهداشت درخواست می شود آرایشگاهها را درک کرده و آنها را جریمه نکنند.

کد خبر: ۱۰۶٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha