۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
واریز سود ۳۴۴۰ میلیارد تومانی به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد

واریز سود ۳۴۴۰ میلیارد تومانی به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، از واریز سود ۳ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومانی سال ۱۳۹۹ به حساب اعضا خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت آموزش و پرورش، مهدی نیکدل، گفت: با منظور شدن ۳ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان سود سال مالی ۱۳۹۹ به حساب اعضا، به یکی دیگر از وعده‌های خود عمل کردیم.

وی افزود: از سود ۳ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومانی، مبلغ ۳ هزار و ۱۱۰ میلیارد تومان به حساب اعضای شاغل منظور شد و ۳۳۰ میلیارد تومان مابقی به حساب فرهنگیان عضو صندوق ذخیره که از مهر ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ بازنشسته شده یا تسویه کرده‌اند، طی هفته آتی واریز می‌شود.

نیکدل با بیان این که نرخ بازده سهم‌الشرکه اعضا در سال مالی ۱۳۹۹ بیش از ۵۴ درصد است، اضافه کرد: سودآوری این صندوق در پنج سال گذشته بیانگر عملکرد مناسب این مجموعه بوده است، به‌طوری که سودآوری صندوق از ۲۵۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۵ به ۲۸۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۶ و ۶۲۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۷ رسیده است و از آن پس شاهد سودآوری هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی این مؤسسه در سال ۱۳۹۸ و در نهایت سود ۳ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومانی در سال ۱۳۹۹ هستیم.

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ادامه داد: این روند فزاینده سودآوری با سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در سال‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

نیکدل با بیان این که فرهنگیان شاغل می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت صندوق ذخیره فرهنگیان و در قسمت صورت وضعیت اعضا، سود سال مالی ۱۳۹۹ را که به حساب آن‌ها منظور شده است، مشاهده کنند، ادامه داد: فرهنگیانی که از مهر ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ بازنشسته شده‌اند، قبلاً سهم‌الشرکه خود را دریافت کرده‌اند.

کد خبر: ۱۰۶٬۵۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      0 0
      باسلام چراسودصندوق ذخیره فرهنگیان برای من واریز نشده .بازنشسته سال ۹۵ هستم وعضو صندوق
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      0 1
      به نظر شما این دروغو راسه
    • معلم IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      0 0
      سلام جناب آقای نیکول این سودی که میگی از پول باز نشسته ها سود آوری داشته با پول ما این همه کارخانه وغیره خرید شده شما فقط سود به باز نشستگان دادی ارزش افزوده پول ما چی میشود