۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
پرداخت تسهیلات بهین یاب در زنجان ۲۵ درصد رشد دارد
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های زنجان:

پرداخت تسهیلات بهین یاب در زنجان ۲۵ درصد رشد دارد

زنجان- دادگر، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های زنجان گفت: طی سال ۹۹ حدود ۱۴ هزار و ۸۵۴ میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب در استان زنجان پرداخت شد که نسبت به سال ۹۸ نیز ۲۵ درصد رشد دارد.

حسن دادگر در گفتگو با خبرنگار بازار به پرداخت تسهیلات وام ازدواج در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته پنج هزار و ۸۶۴ میلیارد ریال وام ازدواج در استان پرداخت شد. 

وی  با بیان اینکه در سال ۹۷ و ۹۸ به ترتیب دو هزار و ۱۹۴ میلیارد ریال و سه هزار و ۸۱۴ میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت شد،اظهار کرد: پرداخت وام ازدواج در سال گذشته نسبت به سال ۹۷ بیش از ۱۶۷.۳ درصد رشد دارد. 

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های زنجان گفت: همچنین طی چهار ماه سالجاری هم سه هزار و ۷۲۸ میلیارد ریال وام ازدواج در استان پرداخت شده است و زنجان در این زمبنه در سطح کشور عملکرد خوبی دارد. 

دادگر تاکید کرد:  طبق بخشنامه بانک مرکزی، به منظور حمایت از ازدواج جوانان بانک مرکزی مکلف است از محل پس انداز و جاری قرض‌الحسنه نظام بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به همه زوج‌هایی که تاریخ عقد ازدواج آن‌ها بعد از یکم فروردین سال ۹۷ است و تاکنون تسهیلات ازدواج دریافت نکرده‌اند با اولویت نخست  وام پرداخت کند.

وی ابراز داشت: تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌ها در سال ۱۴۰۰ برابر ۷۰۰ میلیون ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های زنجان گفت: خوشبختانه در استان زنجان پرداخت وام ازدواج با سرعت خوبی انجام می شود. 

دادگر با بیان اینکه استان زنجان در پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید در سطح کشور رتبه سوم کشوری را دارد، افزود: طی سال گذشته ۱۴ هزار و ۸۵۴ میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید (بهین یاب ) در استان پرداخت شد که این میزان تسهیلات نسبت به سال ۹۸ پرداخت تسهیلات ۲۵ درصد رشد دارد. 

کد خبر: ۱۰۶٬۵۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha