۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
شهرک صنعتی هوشمند در زنجان راه اندازی می شود
نماینده تعاونی‌های دانش بنیان  در زنجان:

شهرک صنعتی هوشمند در زنجان راه اندازی می شود

زنجان-محمدی، نماینده تعاونی‌های دانش بنیان در زنجان از راه اندازی نخستین شهرک صنعتی هوشمندسازی در استان زنجان خبر داد و گفت: از ظرفیت برق و آی تی در استان به خوبی استفاده نشده است.

مجید محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه استان زنجان در بخش برق و آی تی ظرفیت های بسیار خوبی دارد، گفت: باید از این ظرفیت برای توسعه استان استفاده شود. 

وی با بیان اینکه از ظرفیت برق و آی تی در استان به خوبی استفاده نشده است، اظهار کرد: در این زمینه باید مدیریت و برنامه ریزی لازم صورت گیرد چرا که زنجان قطب این صنعت در کشور است ولی توسعه خوبی نداشته است. 

نماینده تعاونی‌های دانش بنیان در زنجان از راه اندازی نخستین شهرک صنعتی هوشمند در استان زنجان خبر داد و گفت:  برای راه اندازی این شهرک صنعتی باید حمایت های لازم صورت گیرد. 

محمدی با بیان اینکه بحث شرکت های دانش بنیان از حمایت‌های لازم در استان‌ها برخوردار نیست، ابراز داشت: اگر فناوری به کمک تعاونی‌ها وارد نشود با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوند و سختگیری‌های اداری و بوروکراسی زاید در استان بیش از حد بوده و این امر مشکلات زیادی را بر سر راه توسعه تعاونی ها ایجاد می کند. 

وی با بیان اینکه مرکز نوآوری زنجان در حد یک مرکز نیست، گفت: زنجان کارخانه نوآوری نیست و بخش دانش بنیان نیازمند حمایت معنوی است تا زمین برای این مرکز اختصاص یابد. 

نماینده تعاونی‌های دانش بنیان در زنجان بر لزوم استفاده از ظرفیت تعاونی ها در استان تاکید کرد و افزود: تعاونی ها برای توسعه به حمایت نیاز دارند. 

محمدی با بیان اینکه تعاونی ها نقش بسیار مهمی در اقتصاد دارند، یادآور شد: اشتغال ایجاد شده هم در تعاونی ها خوب است. 

کد خبر: ۱۰۶٬۵۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha