۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
۸۳ میلیارد تومان اعتبار به محور اسفراین-بجنورد اختصاص یافت
برای ۴بانده شدن محور؛

۸۳ میلیارد تومان اعتبار به محور اسفراین-بجنورد اختصاص یافت

بجنورد- حسین پور، نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: برای چهار بانده شدن محور اسفراین به بجنورد اعتباری بالغ‌بر ۸۳ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است.

امان‌الله حسین پور در گفتگو با بازار؛ با اشاره به‌پیش بینی اعتبار ۸۳ میلیارد تومانی پروژه چهار بانده شدن محور اسفراین به بجنورد اظهار داشت: عملیات اجرای این پروژه اکنون شروع‌شده که چهار کیلومتر آن انجام‌شده بود و ۵/۵ کیلومتر دیگر آن  باید در ادامه این پروژه انجام می‌شد که پیمانکار این پروژه از اول سال جاری انتخاب شد و کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه محور شلوغ اسفراین به بجنورد که یکی از شهرهای مهم و صنعتی استان است و دارای مسیری پر رفت و آمد و جاده‌ای کوهستانی بوده است، افزود: مدت‌زمان اجرای چهار بانده شدن محور اسفراین به بجنورد ۱۸ ماه بود که برای اجرای این پروژه ۸۳ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده بود

نماینده مردم شهرستان اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدیدی که هفته گذشته از این محور داشتیم برخی موانع که در این پروژه وجود داشت برطرف شده و طبق روال خود پروژه در حال انجام است فقط چنددرصدی از پیشرفت زمان‌بندی عقب است که بعد از رفع موانع حتماً اجرای ۴بانده شدن محور اسفراین به بجنورد سرعت خواهد گرفت.

حسین پور ادامه داد: بعد از بازدید این پروژه مقررشده تا ۱۰ کیلومتر دیگر این مسیر از پلیس‌راه اسفراین به پیمانکار داده شود و مطالعات محور اسفراین بجنورد و بالعکس از هر طرف ۱۰ کیلومتر باید انجام شود.

وی گفت: همچنین در حال حاضر در ادامه مسیر، شرکت زیرساخت عملیات مسیر سبزوار به جوین را آغاز کرده و یکسری اقدامات صورت گرفته است و در آینده نزدیک که دیداری با وزیر راه خواهیم داشت موضوع چهار خطه کردن اسفراین به بجنورد و اسفراین به جوین، و سبزوار مطرح خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۶٬۴۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha