۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان هشت مجروح برجا گذاشت

سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان هشت مجروح برجا گذاشت

ایرانشهر - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی ایرانشهر گفت: جاری شدن سیلاب در شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه تاکنون هشت مجروح برجا گذاشته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، نادر ستوده اظهار داشت: سقوط یک دستگاه وانت بار و یک دستگاه کامیون شب گذشته از پل تخریب شده ناشی از بارندگی در مسیرهای منتهی به شهرستان ایرانشهر سه مجروح برجا گذاشت.

وی افزود: همچنین براثر بارندگی‌های شدید شاهد جاری شدن سیلاب در مسیرها بودیم که این امر منجر به واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محدوده مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ایرانشهر شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی ایرانشهر ادامه داد: این حادثه منجر به مجروح شدن پنج نفر از سرنشینان پژو شد که بلافاصله مجروحان با آمبولانس به بیمارستان خاتم النبیاء (ص) ایرانشهر منتقل شدند.

وی بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران و احتمال وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، مردم از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

ستوده اظهار داشت: تمامی پایگاه‌های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با توجه به اعلام بروز سیلاب در آماده باش در آمدند.

کد خبر: ۱۰٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha