۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
افزایش بیشتر سهم بازار در کسب و کار به کمک تبلیغ در گوگل با جی ادوردز

افزایش بیشتر سهم بازار در کسب و کار به کمک تبلیغ در گوگل با جی ادوردز

مشتریان شما در گوگل به دنبال شما می‌گردند. همین یک جمله کافی است تا دلیل صرف هزینه برای تبلیغ در گوگل برای شما مشخص شود.

به گزارش بازار، مشتریان شما در گوگل به دنبال شما می‌گردند. همین یک جمله کافی است تا دلیل صرف هزینه برای تبلیغ در گوگل برای شما مشخص شود. هر هزینه‌ای که ابری تبلیغات در گوگل صرف می‌کنید با سود بیشتر به شرکت شما بازمی‌گردند و این یعنی تبلیغات هدفمند.

تبلیغ در گوگل موثر است؟

زمانی که شما روی تبلیغات گوگل سرمایه گذاری می‌کنید، رتبه بهتری در سرچ گوگل به دست می‌آورید و در نتیجه بیشتر جلوی چشم کاربران ظاهر می‌شوید. این کاربران جامعة هدفی هستند که به دنبال خدمات شما می‌گردند و به همین دلیل بازده تبلیغ در گوگل بیش از هر تبلیغ دیگری است. شرکت جی ادوردز با خدمات ویژه و آموزش صحیح تبلیغات پر بازدهی را به شما ارائه می‌دهد.

خدمات تخصصی شرکت جی ادوردز برای تبلیغ در گوگل

آموزش کامل

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد برای تبلیغ در گوگل دارند، عدم آشنایی کافی با محیط و شرایط تبلیغات گوگل است. ما تمامی آموزش‌های لازم را به شما ارائه می‌کند به صورتی که به راحتی می‌توانید مدیریت اکانت، گزارش‌ها و کلمات کلیدی را شخصاً و بدون واسطه انجام دهید. برای اطلاعات با شماره ۰۲۱۸۸۵۵۹۹۳۱ با کارشناسان شرکت تماس بگیرید و انفجار در فروش را تجربه کنید.

ساخت اکانت اختصاصی

با داشتن اکانت اختصاصی و همچنین دریافت آموزش‌های لازم، همه چیز برای قرار گرفتن شرکت شما در لیست اول سرچ گوگل آماده خواهد بود.

استفاده از افزونه‌های   (Ad Extension)

افزونه‌های تبلیغاتی گوگل ادورز یک میان‌بر برای راحت‌تر کردن فرایند تبلیغات است. با کمک این افزونه‌ها شما می‌توانید شماره تلفن و لینک صفحه خودتان را روی تبلیغات گوگل اضافه کنید. نگران کار با این افزونه‌ها نباشید. شرکت جی ادوردز تمامی آموزش‌های لازم را به شما ارائه می‌دهد.

افزایش بیشتر سهم بازار در کسب و کار به کمک تبلیغ در گوگل با جی ادوردز

تبلیغات ویدئویی

آمار و تجربه نشان می‌دهد که تبلیغات ویدئویی مؤثرترین روش تبلیغاتی هستند و بیشترین بازده را در میان دیگر ابزار تبلیغات دارند. نگران نباشید و تولید یک محتوای ویدئویی بی‌نظیر را به شرکت جی ادوردز بسپارید.

نصب اپلیکیشن موبایل

با قرار دادن اپلیکیشن در گوگل پلی، به صورت ناگهانی تعداد نصب نرم افزار شما بالا می‌رود. بسیاری از کاربران فقط گوگل پلی را به عنوان مرجع دانلود اپلیکیشن معتبر قبول دارند.

شرایط تبلیغ در گوگل در شرکت جی ادوردز نماینده رسمی گوگل

مسیر از آنچه که فکر می‌کنید کوتاه‌تر و راحت‌تر است. فقط کافی است به سایت شرکت جی ادوردز مراجعه کنید و با ثبت سفارش تبلیغ در گوگل خیلی سریع‌تر از آنچه که انتظارش را دارد در صدر نتایج سرچ گوگل قرار بگیرید. با کمک تبلیغات گوگل می‌توانید فروش چند برابری را تجربه کنید و کسب و کار خود را توسعه دهید. ما به شما کمک می‌کنیم با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را از تبلیغات به دست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد شارژ + مدیریت پنل گوگل ادوردز  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

چرا استفاده از تبلیغات گوگل برای گسترش کسب و کار ما الزامی است؟

تبلیغ در گوگل نه فقط برای کسب کارهای نوپا و جدید بلکه برای همة کسب و کارها لازم است. اگر کسب و کار شما نیاز به تبلیغات ویژه با بازخورد عالی دارد، یک بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر که هزینه بسیار بالایی نیز دارد، کمک شایانی به شما نمی‌کند. امروزه بسیاری از کاربران سعی می‌کنند نیازهای خود با کمک اینترنت رفع کنند. گوگل ادز یک ابزار تبلیغاتی ویژه در دنیای دیجیتال مارکتینگ است.

اگر از گوگل ادورز استفاده نکنیم ...

اگر همچنان تمایلی به استفاده از گوگل ادز ندارید، ما شما را با پیامدهای آن آشنا می‌کنیم. یک کسب و کار نوپا برای اینکه در صفحه اول سرچ گوگل قرار بگیرد، حداقل باید ۶ ماه هزینه و انرژی برای آن صرف کند. این در حالی است که در تمامی این مدت رقبای جدیدی پیدا نکند که بخواهند از گوگل ادز استفاده کنند که تقریباً غیرممکن است. در حقیقت قرار گرفتن در صفحة اول گوگل با کمک روش‌هایی غیر از گوگل ادز نیاز به زمان و هزینه زیادی دارد.

حال اگر کلاً نخواهیم از پلتفرم گوگل استفاده کنیم چطور؟

در این صورت شما یک بازار بزرگ و مشتریان بالقوه را از دست می‌دهید. روش‌های دیگر تبلیغاتی مانند تبلیغ در تلویزیون، بیلبوردهای تبلیغاتی، چاپ تراکت و بسیاری روش‌های این چنینی علاوه بر اینکه بسیار گران هستند، تضمینی برای بازدهی نیز ندارند. این در حالی است که در تبلیغ در گوگل بازدهی بالا امری صد در صد است. زیرا سایت شما برای افرادی نمایش داده می‌شود که به دنبال خدمات شما هستند. برای درک بهتر این موضوع به مثال زیر توجه کنید.

افزایش بیشتر سهم بازار در کسب و کار به کمک تبلیغ در گوگل با جی ادوردز

روزانه برای شما اس ام اس‌های تبلیغاتی ارسال می‌شود که بسیاری از آن‌ها اصلاً ربطی به شما ندارند. این بدین معنی است که پیامک‌های تبلیغاتی بدون توجه به جامعة هدف ارسال می‌شوند در حالی که در گوگل ادز این مشکل وجود ندارد. زمانی که شما برای خرید یک کتاب در اینترنت سرچ می‌کنید، یعنی به دنبال خرید آن هستید. در این صورت صفحاتی که در ابتدای سرچ به شما نمایش داده می‌شوند از اهمیت بالایی برخوردار هستند زیرا به احتمال زیاد شما خریدتان را از آن‌ها انجام می‌دهید. به همین دلیل است که در تبلیغات گوگل چیزی به اسم تبلیغ مزاحم وجود ندارد.

با توجه به دلایل بالا دیگر دلیلی برای عدم استفاده از تبلیغات گوگل باقی نمی‌ماند. با این حال مزایای تبلیغ در گوگل در مقایسه با دیگر روش‌های تبلیغاتی را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

مزایای تبلیغات در گوگل  (Goolge adwords)

نمایش تبلیغات برای جامعة هدف، حذف تبلیغات مزاحم و در نتیجه کاهش هزینة تبلیغات.

بازده بسیار سریع‌تر در مقایسه با دیگر روش‌های تبلیغاتی.

امکان مدیریت حرفه‌ای تبلیغات و عدم نیاز به بودجة اولیة بسیار سنگین مانند تبلیغات تلویزیونی.  

امکان تغییر نرخ کلیک و دیگر تنظیمات به‌صورت دستی توسط کاربر.

فعال بودن گوگل ادوردز در تمامی مرورگرها و در محیط فارسی و انگلیسی.

داشتن اکانت شخصی و ارائة گزارش با جزئیات کامل و همچنین امکان تغییر بودجة مصرفی به صورت دستی توسط کاربر.

بسیار مقرون به صرفه‌تر نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی و امکان انتخاب برنامة تبلیغاتی متناسب با بودجة شما.

کد خبر: ۱۰۶٬۲۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha