۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
سری جدید ب ام و X۲ در راه بازار
آلمانی‌ها برای سال آینده خیز برداشتند

سری جدید ب ام و X۲ در راه بازار

گروه خودروسازی ب ام و برای سال آینده همزمان با جشن پنجاهمین سالگرد سری M، نسخه ویژه از X۲ را معرفی خواهد کرد که با یک پیشرانه چهار سیلندر با حجم دو لیتر و ۳۰۱ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

بازار؛ گروه خودرو: گروه خودروسازی ب ام و نسخه جدیدی از محصول X۲ را که یک خودرو اس یو وی با طراحی کوپه به حساب می‌آید، برای جشن ۵۰ سالگی سری ام آماده می‌کند. ۲۰۲۲ سالی است که ۵ دهه از ورود سری ام محصولات ب ام و به بازار می‌گذرد.  این کوپه اس یو وی سایز کوچک، ریز جثه‌ترین اس یو وی باواریایی‌ها محسوب می‌شود که طرفداران فراوانی در بازار داشته است. X۲ را می‌توان خودرو خاص برای مشتریانی که به دنبال یک محصول با ظاهر زیباد هستند معرفی کرد، زیرا طراحی این خودرو متفاوت‌تر از هر نسل این خودروساز آلمانی است.

X۲ مدل ۲۰۲۲ را با نام M۳۵i نسخه پنجاهمین سالگرد در بازارهای جهانی خواهیم شناخت، ب ام و این نسخه را با لقب M دیوژن به جشن سالگرد عرضه خواهد کرد. آنچه X۲ نسخه ۲۰۲۲ را از سایر مدل‌ها متفاوت می‌کند، قطعات تزئینی و حجم بالا اجزای فیبرکربن در این اس یو وی سایز کوچک است. گروه خودروسازی ب ام و سعی نکرده محصولی استاندارد را به بازار عرضه کند، بلکه تا دندان این خودرو را اسپرت کرده است. آنطور که این خودروساز آلمانی عنوان کرده، سری M دیوژن را در طرح طلایی و خاص با بدنه فیبرکربن که برای سبک سازی در نظر گرفته شده است، به بازار معرفی خواهد کرد.

X۲ نسخه ۲۰۲۲ با پسوند M۳۵i نسبت به مدل‌های M اسپرت بوده که به لطف یک دیفرانسیل هوشمند گشتاور بالایی را تولید و مدیریت می‌کند. پلت فرم این اس یو وی براساس پلت فرم خودروهای هاچ بک بوده که مانور پذیری بالایی را برای سرنشینان ایجاد می‌کند. ب ام و برای نسخه پنجاهمین سالگرد سری ام، سنگ تمام برای X۲ گذاشته است، زیرا یک پیشرانه دو لیتری چهار سیلندر مجهز به توربوشارژر به قدرت ۳۰۱ اسب بخار و ۳۳۱ نیوتن متر گشتاور به بازار معرفی می‌کند. این خودرو به لطف یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و دو محور محرک قدرت تولید شده در پیشرانه را به سر چرخ‌ها منتقل می‌کند.

وجه تمایز اصلی این خودرو با سایر محصولات ام پاور در استفاده از دیفرانسیل هوشمند بوده که مدیریت گشتاور را برای بهینه سازی قدرت انجام می‌دهد. سیستم تعلیق ام اسپرت و طراحی چهار لینک، چسبندگی و فرمان پذیری جذابی برای X۲ نسخه ۲۰۲۲ فراهم می‌کند. این مزیت نه تنها مشتریان را راغب به خرید بلکه، حس ایمنی را افزایش می‌دهد. باید منتظر بود و دید که گروه خودروسازی ب ام و سال آینده چگونه این محصول را معرفی و عرضه بازار خواهد کرد، تغییراتی که برای این محصول اعمال شده است از نظر دینامیکی متفاوت‌تر از سری M یا حتی X است. لازم به ذکر است که ب ام و زمان دقیق عرضه این محصول را تاکنون اعلام نکرده است.

کد خبر: ۱۰۶٬۱۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha