۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
سند چشم انداز سهام عدالت تدوین شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

سند چشم انداز سهام عدالت تدوین شد

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با اشاره به اینکه ۷۰ درصد جمعیت کشور دارای سهام عدالت هستند، از تدوین و ارائه سند چشم انداز سهام عدالت خبر داد.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تشکیل فراکسیون سهام عدالت در مجلس، جلوگیری از تخلف دولت قبل و پرهیز از تضییع حقوق سهامداران را از جمله اقدامات شاخص این فراکسیون ذکر کرد و گفت: پیگیری پرداخت سود و مطالبات سهامداران و پیگیری جاماندگان سهام عدالت از جمله کارهای این فراکسیون است.

وی اظهار داشت: برخی از سهامداران دارای برگه سهام عدالت هستند ولی سود برایشان واریز نمی شود زیرا دبیرخانه مرکزی آنان را به عنوان سهامدار ثبت نکرده است و گروهی نیز از جریان ثبت نام سهام عدالت بازماندند اما مستحق دریافت این سهام هستند.

وی از شناسایی هفت میلیون جامانده سهام عدالت شامل مددجویان بهزیستی، کمیته امداد، روستاییان و حاشیه نشین شهرها خبر داد و گفت: متاسفانه به رغم پیگیری های صورت گرفته دولت قبل زیربار تعیین تکلیف این جاماندگان نرفت.

توکلی یادآور شد: یکی از اقدامات خوب دولت کنونی با همکاری رئیس جمهور، کمیته های تخصصی متشکل از وزرای مختلف برای سهام عدالت تشکیل و جلساتی با آنان برگزار شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با بیان اینکه ۷۰ درصد جمعیت کشور معادل ۵۰ میلیون نفر عضو سهام عدالت هستند، گفت: در جلسه با وزیر تعاون سند چشم انداز سهام عدالت ارائه شده است.

وی گفت: پیگیری برای جاماندگان سهام عدالت از جمله خواسته ها و مطالبات بوده است و خوشبختانه رئیس جمهور نیز توجه ویژه ای در این زمینه دارد و امیدواریم این خواسته زودتر محقق شود.

کد خبر: ۱۰۶٬۱۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha