۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
احتمال وقوع سیلاب در گلستان/ دستگاه های امدادی آماده باش هستند
مدیرکل مدیریت بحران گلستان خبرداد؛

احتمال وقوع سیلاب در گلستان/ دستگاه های امدادی آماده باش هستند

گرگان- حسام، مدیرکل مدیریت بحران گلستان از ورود سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب در استان خبرداد و گفت: دستگاه های متولی طی این مدت در آماده باش هستند.

رسول حسام در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: از عصر فردا(جمعه) آسمان گلستان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار خواهد گرفت و با توجه به میزان بارش ها احتمال طغیان رودخانه ها و جاری شدن در استان وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان افزود: اطلاعیه هواشناسی به شهرداری ها و بخشداری ها ارسال شده تا تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

وی بیان کرد: همچنین به دستگاه های متولی مانند هلال احمر، راهداری، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی و غیره هشدار داده شده تا اقدامات ضروری را برای جلوگیری از خسارت های احتمالی در نظر بگیرند.

حسام گفت: همیشه در این موقع از سال شاهد بارش های نقطه ای و رگباری هستیم که سبب به راه افتادن سیل می شوند لذا همه دستگاه ها آماده باش بوده تا واکنش های سریع و به موقع انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان اضافه کرد: همچنین با پیش بینی وزش باد شدید تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت دید افقی در بخش های شمالی کاهش یافته و دریا هم مواج خواهد شد لذا فعالیت های دریایی در زمان فعالیت این سامانه توصیه نمی شود.

وی با بیان این که فعالیت این سامانه تا روز شنبه ادامه دارد، اظهارامیدواری کرد تا بارشی های خوبی را در استان شاهد باشیم.

کد خبر: ۱۰۵٬۷۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha