۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
کشف احتکار ۳۷ تن سیمان در کبودرآهنگ/ پرونده تخلف در دست رسیدگی است
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان عنوان کرد:

کشف احتکار ۳۷ تن سیمان در کبودرآهنگ/ پرونده تخلف در دست رسیدگی است

همدان - جودکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف احتکار ۳۷ تن سیمان در کبودرآهنگ خبر داد و گفت: سیمان‌ها به جای عرضه در بازار در انبار منزل مسکونی دپو شده بود.

داریوش جودکی در گفتگو با خبرنگار بازار از کشف احتکار ۳۷ تن سیمان در کبودرآهنگ خبر داد و گفت: سیمان‌ها به جای عرضه در بازار در انبار منزل مسکونی دپو شده بود.

وی گفت: این کشف با همکاری تعزیرات حکومتی، اداره صمت و نیروی انتظامی شهرستان کبودرآهنگ انجام شد و پرونده موصوف هم اکنون در حال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: حسب گزارشات رسیده در گشت مشترک تعزیرات حکومتی کبودرآهنگ با اداره صمت و اداره اماکن نیروی انتظامی مشخص شد یک واحد صنفی مصالح فروشی پس از دریافت سیمان از کارخانه برای عرضه به نرخ مصوب، آن را در منزل خود احتکار کرده است.

جودکی افزود: پس از مراجعه یکی از اعضای تیم به عنوان خریدار، فروشنده از عرضه سیمان امتناع و از بازکردن درب انبارها خود داری کرد.

وی گفت: این مصالح فروشی در مجاورت منزل مسکونی بود و پس از باز شدن درب حیاط مقدار زیادی سیمان مشاهده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: پس از آن صورت جلسه پرونده ای در تعزیرات حکومتی این شهرستان به اتهام احتکار۳۷ تن سیمان تشکیل و متهم احضار شد که این پرونده هم اکنون در حال رسیدگی است.

جودکی ضمن تشکر از اصناف قانونمند و متعهد گفت: با واحدهایی که قصد سوء استفاده از موقعیت بازار را دارند با قاطعیت برخورد می کنیم.

کد خبر: ۱۰۵٬۷۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha