۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
پروژه‌های مهم راهسازی اردبیل با کمک بخش خصوصی سرعت می‌گیرد
استاندار اردبیل:

پروژه‌های مهم راهسازی اردبیل با کمک بخش خصوصی سرعت می‌گیرد

اردبیل - بهنامجو، استاندار اردبیل گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده درصدد تقویت اعتبار مالی با کمک بخش خصوصی و پیمانکاران برای شتاب بیشتر پروژه‌های مهم راهسازی استان اردبیل هستیم.

اکبر بهنامجو ظهر چهارشنبه در بازدید از روند اجرای پروژه هشجین - سرچم در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: عملیات زیرسازی راه هشتجین - سرچم با شتاب بیشتری اجرا می‌شود که با پیگیری‌های به عمل آمده درصدد تقویت اعتبار مالی با کمک بخش خصوصی و پیمانکاران برای شتاب بیشتر پروژه‌ها هستیم.

وی بیان کرد: بهسازی جاده‌ها و نیز ارائه خدمات مطلوب به مردم یکی از اولویت‌های اساسی است که به همین منظور ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث ۱۳ کیلومتر از این مسیر لازم است تا این پروژه راکد باقی نماند تا بعد از انجام عملیات زیرسازی راه ارتباطی هشتجین به سرچم با سرعت بالایی اجرا شود.

استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی پروژه راه اصلی قطعه اول جاده کلور_ درام نیز آغاز شده و به همین منظور با برقراری ارتباط استان اردبیل و زنجان و اتصال آن به استان گیلان مسافت استان به مرکز کشور کاهش خواهد یافت.

وی اظهار کرد: با توجه به داشتن جاذبه‌های گردشگری این مسیر دارای امنیت سفر نیز است و علاوه بر کاهش بار ترافیک، منافع قابل توجه اقتصادی و اشتغال پایدار مناسب در منطقه را رقم خواهد زد.

بهنامجو ادامه داد: ۴۲ کیلومتر از این پروژه مربوط به استان اردبیل است که تا پایان سال عملیات زیرسازی این پروژه به اتمام رسیده و ۱۷ کیلومتر نیز به پیمانکار بومی داده شده که با صرف اعتبار ۱۰۰میلیارد تومان از محل فایناس داخلی بانک مسکن و بهره‌گیری از ماده ۵۶ احداث می‌شود.

وی تصریح کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم استان اردبیل محسوب می‌شود که دارای ردیف اعتبار ملی است و با تزریق اعتبارات در اسرع تا دو سال آینده به مرحله افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد و توسعه صنعت گردشگری را نیز به دنبال خواهد داشت که این مسئله بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

کد خبر: ۱۰۵٬۵۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha