۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
قیمت مسکن در زنجان گران‌تر از سایر استان‌ها نیست
رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان:

قیمت مسکن در زنجان گران‌تر از سایر استان‌ها نیست

زنجان- طاهری، رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان با بیان اینکه در حال حاضر قیمت مسکن در کشور ۲۵ درصد بیش‌تر از قیمت واقعی آن است، گفت: قیمت مسکن در زنجان گران تر از سایر استان‌ها نیست.

ابوالفضل طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح باعث می شود تا قیمت مسکن تا حدی کاهش یافته و بازار مسکن آرام شود و طی روزهای گذشته این مهم خود را نشان داده است. 

وی اظهار کرد: باید بر این امر اذعان داشت که با کاهش قیمت مصالح ساخت و ساز ها افزایش می یابد و به تبع قیمت مسکن هم کاهش خواهد یافت. 

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان با بیان اینکه اجاره بهای مسکن  در زنجان بیش از ۲۰ درصد افزایش داشته است،گفت: باید مالکین مسکن از افزایش غیر قانونی اجاره بهای مسکن خود داری کنند و خوشبختانه ۹۰ درصد زنجانی ها دستور العمل های لازم را رعایت  کردند و مستاجرین را همراهی می کنند. 

طاهری تاکید کرد: اگر جلوی افزایش قیمت مصالح ساختمانی گرفته نشود قطعا ساخت و سازها کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه با کاهش قیمت مصالح  ساختمانی قیمت مسکن هم کاهش می یابد،ابراز داشت: اتحادیه مشاورین املاک با مشاورین املاکی که فعالیت شان بدون پروانه کسب باشد برخورد کرده و واحد صنفی مربوطه را پلمب می کند. 

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان با بیان اینکه در حال حاضر قیمت مسکن در کشور ۲۵ درصد بیش‌تر از قیمت واقعی آن است،گفت: در استان زنجان قیمت مسکن با شهرهایی که جمعیتی برابر با زنجان دارد متناسب است و گران نیست. 

کد خبر: ۱۰۵٬۵۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha