۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
مازندران با ساری ۲۰۲۲ روی میز گردشگری جهان قرار می گیرد
دبیر اجرایی رویداد ساری ۲۰۲۲:

مازندران با ساری ۲۰۲۲ روی میز گردشگری جهان قرار می گیرد

ساری- ماهفروزی، دبیر اجرایی رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ گفت: این رویداد بین المللی مازندران را در میز گردشگری جهان قرار می دهد و باید از ظرفیت های این میزبانی بهره گرفت.

 علی ماهفروزی در گفتگو با خبرنگار بازار یکی از اتفاقات مهم در حوزه گردشگری استان را در سال ۲۰۲۲ پایتخت گردشگری بودن کشورهای عضو اکو بیان کرد و گفت: ظرفیت تجاری این کشورهای بسیار بالا است و هدف رویداد این بوده که در میز گردشگری جهان قرار گیرد.

وی با عنوان اینکه مازندران قابلیت های زیادی در حوزه های گردشگری دارد، گفت: باید از ظرفیت های رویداد برای معرفی قابلیت های مازندران به کشورهای عضو حوزه اکو استفاده کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از پیش برنامه های رویداد ساری ۲۰۲۲ به دلیل شیوع کرونا لغو شده است، گفت: این رویدادها باید در حوزه های مختلف انجام می شد ولی متاسفانه لغو شده است.

ماهفروزی با اشاره به تشکیل دبیرخانه ساری ۲۰۲۲ یادآور شد: با اقدامات صورت گرفته خوشبختانه توانستیم ظرفیت های مازندران به کشورهای حوزه از جمله قفقاز و روسیه خوب معرفی کنیم.

دبیر اجرایی رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ با اظهار اینکه مازندران یکسال آینده میزبان گردشگری کشورهای عضو اکو است، گفت: باید زیرساخت های مناسب برای میزبانی از این رویداد و معرفی توانمندی ها را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: رویداد ساری ۲۰۲۲ می تواند سبب تحول در حوزه های مختلف استان مازندران شود زیرا این رویداد بین المللی بوده و دولت نیز باید اعتبارات لازم را برای آن تخصیص دهد.

کد خبر: ۱۰۵٬۴۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha