۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
غربالگری اصناف و واحدهای تولیدی/ برای جهش تولید در استان تهران تلاش مضاعف خواهد شد
معاون استاندار تهران:

غربالگری اصناف و واحدهای تولیدی/ برای جهش تولید در استان تهران تلاش مضاعف خواهد شد

تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از اجرای طرح غربالگری اصناف و واحدهای تولیدی در استان خبر داد و گفت: با توجه به منویات رهبری برای جهش تولید در استان تهران تلاش مضاعف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد امامی امین پیش از ظهر یکشنبه در جلسه با اصناف که در استانداری تهران برگزار شد، با اشاره به شرایط اقتصادی کشور اظهار داشت: اصناف و واحدهای تولیدی و تجاری با توجه به شیوع کرونا دچار مشکلاتی شدند که امید است در سال ۹۹ این وضعیت جبران شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به لزوم رعایت نکات بهداشتی از اجرای طرح غربالگری اصناف و واحدهای تولیدی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد.

 وی ادامه داد: مایحتاج مورد نیاز مردم تامین شده و نگرانی بابت این قضیه وجود ندارد همچنین برای رفاه حال شهروندان و تامین نیازمندی‌ها فروشگاه های زنجیره ای، نانوایی ها، میادین میوه و تره بار، سوپرمارکت ها و مراکز خدماتی دایر هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: با توجه به اینکه نیروی انسانی واحدهای تولیدی و اصناف ممکن است مسافرت کرده و از استان تهران خارج شده باشند و هنگام بازگشت ناقل کرونا باشند طرح غربالگری آنان اجرا می‌شود تا نگرانی بابت این موضوع وجود نداشته باشد.

امامی امین همچنین با اشاره به ضرورت حرکت در مسیر تحقق شعار سال مورد تاکید مقام معظم رهبری اظهار کرد: باید تمام تلاش و توان خود را به کار بگیریم تا بتوانیم در مسیر جهش تولید حرکت کنیم تا مشکلات پیش آمده برای واحدهای تولیدی مرتفع شود.

کد خبر: ۱۰٬۵۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha