۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
ضرورت تعیین تکلیف سهام عدالت فوتی‌ها/ قیمت‌گذاری سهام ناعادلانه است
رئیس هیئت مدیره سهام عدالت لرستان:

ضرورت تعیین تکلیف سهام عدالت فوتی‌ها/ قیمت‌گذاری سهام ناعادلانه است

لرستان- امینی خواه، رئیس هیئت مدیره سهام عدالت لرستان با اشاره به لزوم تعیین تکلیف سهام فوتی ها، گفت: سود سهام فوتی‌ها کجاست و چه هدفی در پشت آن است که پرداخت نمی‌شود.

حسین امینی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: با توجه به اینکه از روز اول قیمت‌گذاری سهام استان‌ها و بازگشایی نمادها عادلانه نبوده پیشنهاد ما این است که تمامی نمادها بسته شود سپس از اول با یک قیمت عادلانه نمادها بازگشایی شوند.

وی افزود: چرا باید یک نماد در استان خراسان جنوبی بالای ۲۰۰ تومان ولی همان نماد در استان سیستان و بلوچستان زیر ۱۰۰ هزار تومان بازگشایی شود که مسلماً این کار عادلانه نیست بنابراین پیشنهاد ما این است که دولت جدید کمک کند تا با قیمت عادلانه‌ای نمادها مجدد بازگشایی شوند.

رئیس هیئت مدیره سهام عدالت لرستان عنوان کرد: همه سهامداران فعلاً از فروش سهام عدالت خودداری کنند مگر اینکه واقعا نیاز مبرم مالی داشته باشند چون این سهام ها ارزشمند هستند پس بهتر است تحمل کنند تا اوضاع را با کمک دولت جدید سامان دهیم و دارایی شان با ارزش بیشتری در بازار سرمایه گردش داشته باشد و آن زمان اگر تمایل به فروش سهام خود داشتند حداقل با قیمت‌های بالاتری آن را بفروشند.

وی با بیان اینکه اخیراً با رشد بازار بورس شاهد رشد ارزش سهام عدالت در بازار نیز بوده ایم، تصریح کرد: در استان لرستان کمتر از سه درصد از افرادی که روش غیر مستقیم را  انتخاب کردند سهام هایشان را فروخته‌اند.

امینی‌خواه خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که مردم به آن اعتراض دارند این است که چرا دولت نرم‌افزاری که انتقال سهام به وراث را انجام می‌داد را رها کرد و یک نرم‌افزار جدید با پول مردم راه‌اندازی کرد که هنوز بعد از گذشت یکسال راه اندازی نشده است.

رئیس هیئت مدیره سهام عدالت لرستان بیان کرد: سود سهام و سهام این فوتی ها کجاست و چه کسی از منافع حاصل از آن بهره‌مند می‌شود؛ چرا باید این برنامه با تأخیر انجام شود؟ چه هدفی در پشت آن است.

کد خبر: ۱۰۵٬۳۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha