۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
شرکت پیوند کارتن صفا دشت سقز افتتاح شد
همزمان با هفته دولت؛

شرکت پیوند کارتن صفا دشت سقز افتتاح شد

سنندج- همزمان با ایام هفته دولت و با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی شرکت پیوند کارتن صفادشت سقز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، ظهر امروز و همزمان با ایام هفته دولت، شرکت تولید کارتن در شهرک صنعتی سقز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد و زمینه اشتغال برای ۲۰ نفر فراهم شده است.

رضا نقره ای مالک و سرمایه گذار شرکت کارتن صفادشت سقز در این مراسم اظهار کرد: احداث این شرکت دولتی طی دو سال اخیر ادامه داشته است و خوشحالیم که فاز نخست این مجموعه امروز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است که فاز دوم این مجموعه نیز در آینده احداث شود که با بهره برداری کامل از آن زمینه اشتغال برای ۷۰ نفر به صورت مستقیم فراهم می شود.

این سرمایه گذار بخش خصوصی عنوان کرد: بر اساس مطالعات صورت گرفته ما می توانیم علاوه بر تامین نیاز شهرستان سقز، نیاز سایر شهرهای استان و حتی استانهای همجوار را نیز تامین کنیم.

رئیس سازمان صمت استان کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: همزمان با ایام هفته دولت در شهرستان سقز ۱۷ طرح تولیدی و سرمایه گذاری به بهره برداری رسیده است.

محمد دره وزمی گفت: برای اجرایی کردن این ۱۷ پروژه در شهرستان سقز از مجموع از دو محل تسهیلات دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در مجموع ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی به اشتغال ایجاد شده در قالب بهره برداری از این پروژه ها اشاره کرد و یادآور شد: با بهره برداری از پروژه های ایام هفته دولت در شهرستان سقز، در مجموع برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

شهرستان سقز دارای بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی است که بخش زیادی از این واحدهای تولیدی هم اکنون فعال هستند.

کد خبر: ۱۰۵٬۲۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha