۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
تشدید نظارت بر مصرف برق ادارات تهران

تشدید نظارت بر مصرف برق ادارات تهران

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به دنبال افزایش مجدد دمای هوا و در راستای جلوگیری از اختلال در تامین برق منازل هموطنان، نظارت بر مصرف برق ادارات پایتخت را به شکل مضاعف، تشدید خواهد کرد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، کامبیز ناظریان، سرپرست این شرکت از افزایش مجدد مصرف برق کلان شهر تهران به دلیل بالا رفتن دمای هوا خبر داد.

ناظریان افزود: به دنبال تاکید وزیر نیرو مبنی بر ضرورت کاهش حداکثری خاموشی‌های اعمال شده ناشی از مدیریت بار در سطح کشور، با برنامه ریزی‌های انجام شده به منظور تامین آسایش مشترکان خانگی و جلوگیری از بروز اختلال و قطعی برق در منازل شهروندان، تمامی ظرفیت‌های فنی به منظور تامین برق پایتخت به کار گرفته شده است و به همین دلیل بار دیگر به ادارات و دستگاه‌های اجرایی پرمصرف شهر تهران یادآوری می‌کنیم: بر اساس دستور استانداری تهران، تمامی ادارات موظف به کاهش مصرف برق هستند و این شرکت روزانه وضعیت مصرف حدود یک هزار دستگاه اجرایی در پایتخت را به منظور کنترل بار مصرف، رصد می‌کند.

وی تاکید کرد: کارشناسان این شرکت تمامی تلاش خود را به منظور جلوگیری از بروز اختلال در تامین برق مشترکان خانگی به کار خواهند برد و در صورت همراهی نکردن مشترکان اداری، علاوه بر معرفی ادارات پرمصرف به استانداری، اشتراک برق آنان نیز قطع خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۵٬۲۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha