۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
بازبینی دستورالعمل‌های بهداشتی در فرودگاه‌های پرترافیک
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد

بازبینی دستورالعمل‌های بهداشتی در فرودگاه‌های پرترافیک

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها خواستار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا توسط کارکنان و مسئولان مربوطه در تمامی رده‌های اداری در محیط کار شد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری در پی افزایش آمارمبتلایان و فوتی‌های ویروس منحوس کرونا در کشور، ضمن تسلیت ضایعه تاسف درگذشت کارکنان خدوم و متخصص این شرکت به خانواده مکرم ایشان و همکاران در سراسر کشور، در پیامی خواستار بازبینی نحوه حضور کارکنان شرکت شد.

در پیام امیرمکری آمده: اینجانب انتظار دارم تا در ادامه اقدامات گسترده به عمل آمده در سطح فرودگاه‌ها وستاد شرکت با مشارکت کلیه بخش‌های مرتبط و دریافت مشورت از کلیه اشخاص صاحب نظر، نحوه حضور کارکنان در محیط‌های کاری، غربالگری پرسنل در محیط‌های کاری خصوصا در حوزه‌های عملیاتی و فرودگاه‌های پرترافیک را بازبینی و چنانچه نیاز به اصلاح دارد، پیشنهادهای لازم را ارائه نمایند.

امیرمکری در پایان ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای تک تک همکاران شرکت از تمام شاغلین حرف مختلف شرکت خواست تا علیرغم انجام واکسیناسیون مرحله دوم در روزهای اخیر، همچنان در استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های مرتبط کوشا باشند تا به لطف خداوند متعال بسلامت از این روزهای سخت عبور نمایند.

کد خبر: ۱۰۵٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha