۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
کمک ۵۰۰ میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان به نیازمندان
رئیس بنیاد مستضعفان عنوان کرد

کمک ۵۰۰ میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان به نیازمندان

فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان از پرداخت ۵۰۰ میلیارد ریال کمک این بنیاد به خانواده‌های نیازمند خبر داد.

به گزارش بازار، پرویز فتاح با اعلام اینکه این پنجمین مرحله از کمک‌های معیشتی بنیاد مستضعفان به خانواده‌های نیازمند است، افزود: بنیاد از ابتدای اجرای طرح مومنانه در اردیبهشت ماه سال گذشته تا امروز در مجموع مبلغ ۷۷۰ میلیارد تومان برای تامین بسته‌های معیشتی اختصاص داده است.

وی افزود: بنیاد مستضعفان با این ۵۰ میلیارد تومان جدید، هفته گذشته تامین ۱۰۰ هزار بسته معیشتی را عهده‌دار شد.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: بخشی از این بسته‌های معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، حبوبات و ... است و بخش دیگری از این بسته‌ها، کارت‌های خرید ۵۰۰ هزار تومانی است که قرار است توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، گروه‌های جهادی و مساجد، در اختیار مددجویان نهادهای حمایتی و سایر اقشار ضعیفی که فاقد پوشش حمایتی هستند قرار گیرد.

وی افزود: بنیاد مستضعفان تا امروز بالغ بر ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار بسته معیشتی را در ۵ مرحله و در قالب طرح کمک‌های مومنانه در اختیار اقشار ضعیف جامعه قرار داده است.

فتاح در ادامه با بیان اینکه بنیاد مستضعفان تاکنون مبلغ ۷۷۰ میلیارد تومان برای تامین بسته‌های معیشتی اختصاص داده است، گفت: ارزش هریک از این بسته‌ها در ابتدا ۲۰۰ هزار تومان بود و امروز ارزش هریک از بسته‌ها به ۵۰۰ هزار تومان ارتقاء پیدا کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه این بنیاد علاوه بر کمک‌های معیشتی، برای درمان و پیشگیری از شیوع کرونا، مبالغ قابل توجهی را اختصاص داده است، گفت: طی ۲ هفته گذشته با توجه به نیاز سیستم درمان کشور به دستگاه‌های اکسیژن ساز، بنیاد مستضعفان مبلغ ۷۹ میلیارد تومان را برای خرید این تجهیزات اختصاص داد.

وی در پایان افزود: هفته گذشته بنیاد مستضعفان برای کمک به تامین هزینه‌های دارویی بیماران مبتلا به کرونا که تحت پوشش نهادهای حمایتی و یا جزو اقشار ضعیف فاقد پوشش حمایتی بودند، مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان تخصیص داد.

کد خبر: ۱۰۵٬۰۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha