۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
مراکز خدماتی استان تهران تا ۱۳ فرودین باز خواهند بود
معاون استاندار تهران:

مراکز خدماتی استان تهران تا ۱۳ فرودین باز خواهند بود

تهران- معاون استاندار تهران با اشاره به تعطیلی برخی از اصناف در این استان گفت: مراکز خدماتی تا ۱۳ فروردین ماه دایر هستند و به مردم خدمت رسانی می کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، حمیدرضا گودرزی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه اعلام جزئیات تعطیلی مراکز تجاری استان تهران که در استانداری تهران برگزار شد، اظهار داشت: تمام اقلام و کالاهای اساسی مردم توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت تأمین شده و تا ۶ ماه آینده برای تأمین نیازمندی‌های مردم مشکلی نداریم و مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی با اشاره به تعطیلی برخی اصناف در استان تهران، از باز بودن مراکز خدماتی از جمله پمپ بنزین‌ها، داروخانه‌ها، بازارهای میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های گوشت، مرغ، ماهی و پروتئین تا پایان ۱۳ فروردین خبر داد.

گودرزی اظهار داشت: بر اساس جلسه امروز که با اصناف برگزار شد و همکاری خوبی از سوی آنها داشتیم پمپ بنزین‌ها، داروخانه‌ها، بازارهای میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نانوایی‌ها که مایحتاج مردم را تأمین کنند و سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های گوشت، مرغ، ماهی و پروتئین باز هستند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران عنوان کرد: تعمیرگاه‌ها جزو مراکز خدماتی هستند و لذا تا پایان ۱۳ فروردین باز هستند و به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

گودرزی همچنین بیان کرد: ورود به پارک‌ها مانعی ندارد اما به سبب لزوم رعایت نکات بهداشتی و عدم تجمع غیرضروری، ورزش‌های همگانی در پارک‌ها انجام نمی‌شود.

کد خبر: ۱۰٬۵۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha