۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
حمایت از اشتغالزایی ۷ هزار و ۵۰۰ یزدی توسط ستاد اجرایی فرمان امام
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام یزد خبر داد؛

حمایت از اشتغالزایی ۷ هزار و ۵۰۰ یزدی توسط ستاد اجرایی فرمان امام

یزد- محمدپناه، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) یزد از تخصیص تسهیلات اشتغالزایی برای ایجاد دو هزار و ۵۰۰ شغل برای ۷ هزار و ۵۰۰ نفر در استان یزد خبر داد.

علی‌اکبر محمدپناه در گفت‌وگو با بازار از انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد دو هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزایی جهت اشتغال هفت هزار و ۵۰۰ نفر در استان یزد فی مابین بنیاد برکت و استانداری یزد خبر داد.

وی گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال در این تفاهم‌نامه مربوط به حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری، جهاد کشاورزی و نیز طرح‌های دانش بنیان و علم و فناوری است.

وی با بیان اینکه ارزش این تسهیلات در مجموع یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است، افزود: ۲۰۰میلیارد ریال از مبلغ طرح موسوم به «شمسا» توسط استانداری یزد و یک هزار میلیارد ریال آن از طریق بنیاد برکت تأمین خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام یزد خاطرنشان کرد: در این طرح شغل خاصی مدنظر نیست و متقاضیان می‌توانند بسته به رسته کاری خود و لحاظ کردن شرایط اقلیمی منطقه، تقاضای خود را ثبت نمایند.

به گفته وی، متقاضیان جهت ثبت‌نام به سامانه اینترنتی app.barkat.ir  و  eco.barkat.ir، سامانه‌های اشتغال خرد و تسهیلات محور مراجعه کنند.

گفتنی است، این تفاهم‌نامه طرح اشتغالزایی شمسا با حضور معاون توسعه و اشتغال بنیاد برکت و دو تن دیگر از مدیران این بنیاد در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد منعقد شد و مربوط به کسب و کارهای خرُد و خانگی است و همه مناطق شهری و روستایی به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار را شامل می‌شود.

کد خبر: ۱۰۴٬۹۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha