۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
سرمایه گذاری در اردبیل تعطیل است
عضو مجمع نمایندگان اردبیل:

سرمایه گذاری در اردبیل تعطیل است

اردبیل- جهانگیرزاده، عضو مجمع نمایندگان اردبیل گفت: به واسطه عملکرد ضعیف سازمان صمت و شهرک های صنعتی سرمایه گذاری در استان به کما رفته و تعطیل است.

عباس جهانگیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: سنگ اندازی و کارشکنی در صدور مجوز برای سرمایه گذاران کار را در این بخش به جایی رسانده که هیچ انگیزه‌ای برای کارآفرینان وجود ندارد و اکثر سرمایه گذاران در نواحی و شهرک های صنعتی اقدام به تعطیلی واحدها و مجموعه های تولیدی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که در سایر استان ها دست سرمایه گذاران را گرفته و از این فرآیند استقبال می کنند اما در اردبیل نه تنها دست یاری به سمت سرمایه گذاران دراز نمی شود بلکه کار با کارشکنی های مختلف به نارضایتی و فرار سرمایه گذاران منجر شده است.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس افزود: در صورتی که فرآیندها در این حوزه اصلاح نشود بنده عوامل این سنگ اندازی و مقاومت در برابر صدور مجوزها را رسوا کرده و اسامی آنها را از طریق رسانه ها اعلام می کنم.

جهانگیرزاده به نگاه تبعیض آمیز مسئولان کشوری و استانی اشاره کرد و گفت: این بی توجهی ها و ناعدالتی ها به نارضایتی منطقه ای مردم منجر شده و اهالی پارس آباد و بیله سوار از بی مهری مطئولان به این مناطق گله مند هستند.

وی بیان کرد: به عنوان نماینده مردم ۱۵ ماه است که به دنبال کسب مجوز احداث کارخانه پالایش دانه های روغنی هستم اما پرداخت تسهیلات از سوی مدیرعامل بانک ملی با تعلل روبرو شده در حالی که مدیریت این بانک به دست فرزند این استان است اما کارشکنی کار را به جای باریک کشیده است.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس با انتقاد از راه و شهرسازی در تاخیر و تعلل پرداخت مطالبات پیمانکاران برای پروژه تعریض محور پارس آباد – سربند و سربند به مشگین شهر اظهار کرد: در هشت ماه اخیر ریالی به پیمانکار پول پرداخت نشده و ۸۰ دستگاه ماشین آلات فعال هم اکنون به ۱۰ دستگاه رسیده و نگرانی ما از جمع شدن کارگاه پیمانکار در اجرای این پروژه است.

جهانگیرزاده نگرانی مردم منطقه را در تاخیر و تعلل برای چهارخطه کردن محور مرگبار پارس آباد به سمت اردبیل یادآور شد و بیان کرد: مردم پارس آباد از عملکرد مسئولان در این پروژه ناراضی هستند و حتی بنده را مقصر این تعلل و تاخیر می دانند که در صورت ادامه قصور در این پروژه بنده از وزیر راه و شهرسازی موضوع را پیگیری خواهم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هیچ وجه شایسته نیست که معاون وزیر راه و شهرسازی سفر کوتاه چندین باره ای را به اردبیل داشته باشد اما از سفر به شهرستان هایی نظیر پارس آباد و بیله سوار برای بازدید از پروژه ها خودداری کرده و در این زمینه اقدام عملی را انجام ندهد.

کد خبر: ۱۰۴٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha