۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
مجوزی برای افزایش قیمت شن و ماسه در سیستان و بلوچستان صادر نشده است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

مجوزی برای افزایش قیمت شن و ماسه در سیستان و بلوچستان صادر نشده است

زاهدان - شهرکی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت:مدیران واحدهای تولیدی تا زمان اعلام تغییر قیمت ها اجازه افزایش قیمت شن و ماسه را ندارند.

داوود شهرکی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: چند روزی است که برخی شهروندان موضوع افزایش قیمت شن و ماسه در جنوب استان سیستان و بلوچستان را مطرح می کنند که این موضوع مورد بررسی کارشناسان صنعت و معدن و تجارت قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به بررسی مدارک و مستندات موجود و نیز بررسی های میدانی انجام شده، تخلفی مبنی بر افزایش نرخ توسط تولید کنندگان مشاهده نشده است.

وی با اشاره به اینکه ارائه تذکر لازم به تولید کنندگان در جهت خودداری از هرگونه افزایش قیمت خودسرانه داده شده، بیان کرد: اخیر انجمن صنفی کارفرمایان واحدهای تولیدی شن و ماسه جنوب سیستان و بلوچستان با توجه به‌ افزایش هزینه های تولید، درخواست افزایش نرخ محصولات را داشتند که موضوع توسط کارشناسان مربوطه در حال بررسی است.

شهرکی گفت: مدیران واحدهای تولیدی تا زمان اعلام تغییر قیمت ها، اجازه افزایش قیمت شن و ماسه را ندارند و مکلف به رعایت تعرفه های قبلی هستند.

وی تصریح کرد: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی شن وماسه، نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم به واحد بازرسی و نظارت صمت چابهار اقدام  و یا شکایت خود را از طریق تلفن گویای۱۲۴  اداره صمت اعلام کنند.

کد خبر: ۱۰۴٬۶۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha