۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
تا هفته آینده هویج زیر ۱۰ تومان توزیع می‌شود
رییس اتحادیه بار فروشان میوه و تره بار تهران:

تا هفته آینده هویج زیر ۱۰ تومان توزیع می‌شود

دارایی نژاد، رییس اتحادیه بار فروشان میوه و تره بار تهران بیان کرد: قیمت هویج به کیلویی ۱۲ هزار تومان رسیده و برای هفته آینده هویج به زیر ۱۰ هزار تومان خواهد رسید.

به گزارش بازار، مصطفی دارایی نژاد، ریاست اتحادیه بار فروشان میوه و تره بار تهران، ضمن اشاره به عدم کمبود هویج در کشور گفت: دزفول حدود ۵ میلیون تولید هویج برای کل کشور دارد و فاصله ۲۰ روزه ای پس از اتمام هویج دزفول تا به بار نشستن هویج در سایر استان ها موجب بروز این مشکلات شده است.

دارایی نژاد تصریح کرد: قیمت هویج به کیلویی ۱۲ هزار تومان رسیده و از حدود ۶۵۰ تن باری که دیشب وارد میدان تره بار شده، نزدیک به ۴۰۰ تن آن به فروش رسیده و برای هفته آینده هویج به زیر ۱۰ هزار تومان خواهد رسید.

وی ضمن اشاره به بی سابقه بودن این افزایش قیمت خاطرنشان کرد: به دلیل کرونا، استقبال از هویج بسیار زیاد شده و آبمیوه گیری هایی که تنها چند کیسه هویج تهیه می کردند این مقدار را به ۱ تن افزایش دادند و همچنین استقبال مردم نیز زیاد شده است.

ریاست اتحادیه بار فروشان میوه و تره بار تهران با اشاره به صادرات دلالان به کشورهای همسایه که به کمبودها دامن زده افزود: به استاندار ها اعلام شده که با توجه به کمبود در این فاصله ۲۰ روزه اجازه صادرات گرفته شود و خوشبختانه از دیشب آرامشی بر بازار حاکم شده است.

کد خبر: ۱۰۴٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha