۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱
ادارات اردبیل تا ۱۵ فروردین تعطیل است/ شارژ مداوم دستگاههای خودپرداز برای ارائه خدمات ضروی به مردم
استاندار اردبیل:

ادارات اردبیل تا ۱۵ فروردین تعطیل است/ شارژ مداوم دستگاههای خودپرداز برای ارائه خدمات ضروی به مردم

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: ادارات استان اردبیل تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل بوده و کمتر از ۱۰ درصد  از نیروهای اداری برای رفع نیازهای ضروری به صورت شیفت حاضر می شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، استاندار اردبیل گفت: اکبر بهنام جو عصر شنبه در حاشیه بازدید از اورژانس اردبیل با بیان اینکه پیرو هماهنگی انجام گرفته، بانک ها خدمات حضوری به مردم ارائه نخواهند کرد گفت: البته دستگاههای خودپرداز همواره شارژ بوده و به مردم خدمات ضروری را ارائه می کند.

استاندار اردبیل ضمن تقدیر از عملکرد مناسب اهالی استان در خصوص ماندن در خانه و تعطیلی مراکز پر تجمع تجاری و صنفی تاکید کرد: ماندن در خانه و رعایت نکات پیشگیری گامی برای سلامت کودکان، سالمندان و خودمان است و در صورت ماندن در خانه سیر ابتلا نزولی می شود.

بهنام جو با بیان اینکه بیشتر مردم استان نکات ایمنی و پیشگیری را رعایت می کنند گفت: در صورت مشارکت شهروندانی که کمتر موارد ایمنی را رعایت می کنند، از ۱۵ فروردین شاهد روند نزولی شیوع کرونا خواهیم بود.

وی اظهار کرد: در دو روز گذشته با توجه به افزایش آگاهی و مشارکت مردم در راستای رعایت نکات پیشگیرانه تماس با اورژانس نیز کاهش یافته است.

استاندار اردبیل در جریان بازدید از اورژانس همچنین از فعالیت مستمر کادر این مرکز قدر دانی کرد و افزود: فعالان اورژانس ماموریت دارند افرادی که با ۱۱۵ تماس می گیرند و وضعیت خود را اعلام می کنند و کسانی که دارای علائم کرونا هستند، را به مراکز درمانی و بیمارستان ها منتقل کنند.

بهنام جو بیان کرد: ۲۰ دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل و ایزوله شده، برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تلاش های ایثارگرانه نیروهای درمانی، پزشکان و پرستاران از اقدامات آنان در راستای درمان بیماران کرونایی تقدیر کرد.

کد خبر: ۱۰٬۴۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha