۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
فورد فیستا با ظاهری جدید در راه بازار
آمریکایی‌ها تولید هیبریدی‌ها را بیشتر می‌کنند

فورد فیستا با ظاهری جدید در راه بازار

فورد فیستا هیبریدی مجهز به یک پیشرانه سه سیلندر با حجم یک لیتر در بهار سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد، تولید این خودرو تا ۲۰۲۶ ادامه خواهد داشت.

بازار؛ گروه خودرو: چندی پیش بود که تصاویر جاسوسی از نسل جدید فورد فیستا منتشر شد. اگرچه پوشش‌های استتاری روی بدنه این هاچ‌بک عملکردی امکان مشاهده تمام جزئیات را به بیننده نمی‌دهد. اما باتوجه به بررسی‌های منتقدان و طراحان آزاد طرح احتمالی نسل جدید فیستا را در مدل های رندر دیجیتالی منتشر کرده اند. اگرچه تغییراتی در ظاهر فیستا سال ۲۰۱۷ اعمال شد، اما طراحی محصولات جدید این خودروساز خودروساز آمریکایی نشان داده که فیستا قرار است استایلی جذاب از یک هاچ‌بک را به نمایش بگذارد. کاپوت نسبتا کشیده و جلوپنجره مشبک با گل‌گیرهای متورم بخشی از طراحی جدید فیستا در نمای جلو است. نمای عقب این خودرو نیز کاملا شبیه نسل فعلی با تغییرات هوشمندانه است.  هرچند که فورد تلاش کرده ظاهر خودرو را با پوشش‌های مخصوص استتار کند، اما چراغ‌های عقب خودرو کاملا مشخص و گویا خط مشی طراحی است.

فورد برای نسل جدید فیستا از یک پلت فرم هیبریدی استفاده کرده است، این سیستم دارای یک پیشرانه سه سیلندر مشهور به اکوبوست با حجم یک لیتر و قدرت جریان الکتریکی ۴۸ ولتی است. این قدرت به وسیله گیربکس هفت سرعته اتوماتیک به سر چرخ‌ها می‌رسد. تولید این مدل از فیستا تا سال ۲۰۲۶ ادامه دارد. فورد اعلام کرده که تمام خودروهای عرضه شده به بازار اروپا هیبریدی و یا پلاگین هیبرید خواهد بود.

فورد فیستا مدل جدید در بهار سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد، ابتدا این خودرو در بازار آمریکا سپس به بازارهای جهانی راه خواهد یافت. این مدل از فیستا درست زمانی تولید و عرضه می‌شود که تمام خودروسازان بزرگ به دنبال محصولات کراس اوور، اس یو وی یا پیکاپ هستند. فیستا می‌تواند در بازار منجربه تغییر نظر مشتریان برای خرید شود؟ 

کد خبر: ۱۰۴٬۲۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha