۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
گروه های شغلی ۳ و ۴ در تبریز همچنان تعطیل هستند
فرماندار تبریز:

گروه های شغلی ۳ و ۴ در تبریز همچنان تعطیل هستند

تبریز- فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به روند روبه گسترش شیوع کرونا در آذربایجان‌شرقی گفت: گروه های شغلی سه و چهار در تبریز همچنان تعطیل هستند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، بهروز مهدوی در خصوص آخرین تصمیمات ستاد مقابله با کرونای شهرستان تبریز اظهار کرد: زدن ماسک ، دوری از تجمعات و رعایت دقیق دستورالعمل ها همچنان توصیه ستاد مقابله با کرونا است.

وی با اشاره به روند روبه رشد واکسیناسیون در کشور و آذربایجان شرقی گفت: واکسیناسیون جلوی ابتلا به کرونا را نمی گیرد و با توجه به تجمعات اخیر، روند ابتلا در شهرستان سه برابر و فوتی ها نیز چهار برابر افزایش یافته است.

فرماندار تبریز با بیان اینکه تصمیمات قبلی ستاد کرونای شهرستان تبریز به قوت خود باقی است، خاطرنشان کرد: فقط مشاغل گروه یک و مشاغل گروه دو نیز با رعایت پروتکل ها می توانند فعالیت کند و گروه های شغلی سه و چهار همچنان تعطیل هستند.

مهدوی با بیان اینکه تاکسی ها و اتوبوس های واحد حق تردد به هسته مرکزی شهر را ندارند، گفت: تاکسی ها باید با سه نفر و اتوبوس ها نیز با یک سوم ظرفیت مسافر فعالیت کنند و ضمن اینکه محدودیت تردد شبانه نیز همچون گذشته برقرار بوده و چنانچه خودرویی از ساعت ۲۲ تا سه بامداد تردد کند، ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: به شهرداری تبریز نیز اعلام شده که تمام بوستان ها و پارک ها را تعطیل کند و فقط پارک ائل گلی و عینالی صرفا برای پیاده روی مجاز بوده و هرگونه اتراق ممنوع است.

وی ادامه داد: حضور کارکنان در ادارات تبریز نیز با یک سوم امکان پذیر است.

کد خبر: ۱۰۴٬۲۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha