۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
خرید گندم از کشاورزان زنجانی تا پایان شهریورماه ادامه دارد
مدیرعامل شرکت غله زنجان:

خرید گندم از کشاورزان زنجانی تا پایان شهریورماه ادامه دارد

زنجان- زمانی، مدیرعامل شرکت غله زنجان گفت: تاکنون بیش از ۷۲ هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده و کشاورزان تا پایان شهریورماه مهلت دارند گندم خود را به مراکز تحویل دهند.

ولی الله زمانی در گفتگو با خبرنگار بازار به خرید گندم از کشاورزان زنجانی اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۷۲ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است. 

وی با بیان اینکه ۳۷ مرکز خرید گندم در استان زنجان فعال است، اظهار کرد: تعداد این مراکز به علت جلوگیری از صف های طولانی افزایش یافته است. 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی با بیان اینکه ۹۷ درصد مطالبات گندم‌کاران استان زنجان پرداخت شده است، گفت: کشاورزانی که تا پایان ۲۳ مرداد گندم خود را به مراکز خرید و ذخیره‌سازی استان تحویل داده‌اند وجه گندم خود را دریافت کرده‌اند.

زمانی ابراز داشت: خرید گندم  از کشاورزان استان تا پایان شهریورماه ادامه  دارد و کشاورزان در موعد مقرر گندم خود را تحویل دهند. 

وی  با بیان اینکه در استان زنجان شهرستان خدابنده بیشترین تولید گندم را دارد، گفت: در این راستا بیشترین خرید گندم هم مربوط به این شهرستان است. 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات  بازرگانی زنجان با بیان اینکه کاهش نزولات آسمانی باعث کاهش تولید گندم در استان شده است، گفت: طی سالجاری تولید گندم در استان کاهش محسوسی داشته است. 

کد خبر: ۱۰۴٬۱۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha